Noi feature-uri pentru reclamele Google Ads

Publicitatea și metodele de promovare sunt într-o continuă evoluție, motiv pentru care instrumentele de marketing vin cu update-uri în mod constant, gândite astfel încât acestea să poată fi folosite cu ușurință de toți cei care își doresc o promovare în online de succes. 

Astfel, Google a anunțat introducerea unor noi update-uri pentru crearea reclamelor Google Ads. Acestea vin în ajutorul atât al clienților, cât și al agențiilor de marketing online, fapt pentru care e important să fii la curent cu acestea și să le testezi.  

Citește în continuare articolul nostru și află mai multe despre ultimele update-uri și cum te pot ajuta noile funcții Google Ads în viitoarele campanii de promovare.  

Reclame Google Ads – Care sunt schimbările cu privire la acestea? 

  1. Performance Max – the king of Google Ads Campaigns – o campanie complet automatizată

Cel mai nou tip de campanie deja disponibil în Google Ads, utilizează machine learning pentru a aduce performanță maximă folosindu-se de întreaga rețea Google prin plasarea reclamelor setate pe YouTube, Display, Search, Discover, Gmail and Maps cu ajutorul unei singure campanii.  

Performance Max este unul dintre update-urile pe care nu le poți ignora în 2022, datorită beneficiilor pe care le promite. Mai mult decât atât, Google a anunțat că în 2022, campaniile Smart Shopping și Local vor dispărea complet și se vor transforma în campanii Google Performance Max.  

  1. Mai multă automatizare în campaniile de Standard Display

Începând cu dată de 1 August 2022, vei găsi în platforma de Google Ads noile sau clasicele campanii de Standard Display. De ce nu vom mai avea Smart Display? Pentru că Google își dorește să le ofere advertiserilor o modalitate mai ușoară de a crea și de a gestiona campaniilor de acest tip. Această migrare nu va afecta în niciun mod performanța campaniilor setate deja, păstrându-se preferințele la convertirea automată, respectiv având opțiunea de a utiliza în continuare setările recomandate la crearea de noi campanii inteligente, prin implementarea opțiunilor de Smart Bidding potrivite nevoilor tale. Este important de reținut faptul că noile campanii din rețeaua de display vor opta automat pentru targetare optimizată. Cu această opțiune, Google va încercă să ajungă la noi audiențe, diferite față de cele setate în campanii. 

Campaniile existente nu vor fi afectate de această schimbare, însă nu vor mai putea fi lansate campanii Google Ads de acest fel.  

  1. No more Expanded Text Ads sau mai bine zis doar reclame Search de tip Responsive

Acest lucru înseamnă că, începând cu 30 iunie 2022, singurul tip de reclamă disponibil în campaniile de search va fi cel de Responsive Search Ads (RSA), care s-a dovedit a avea un CTR mai mare și o rată de conversie sporită.  

Reclamele de tip ETA (Expanded Text Ads) existente în conturi vor continua însă să ruleze și să fie incluse în raportări, în timp ce noile reclame vor putea fi setate cu un singur click. 

Cu siguranță acest update te va ajuta în promovarea prin Google Ads, deoarece ai mai multe opțiuni de a-ți descrie business-ul sau produsele pe care vrei să le promovezi, având la dispoziție până la 15 opțiuni de headlines și patru opțiuni de descrieri.  

Anterior, era necesar să fie create mai multe anunțuri text extinse separate și să fie testate, pentru a decide care este varianta optimă. Cu ajutorul anunțurilor responsive (adaptabile), tot procesul se simplifică!  

Cu toate acestea, este necesar să te asiguri în continuare că fiecare opțiune de titlu și descriere este relevantă. 

Ține cont de toate aceste update-uri și modificări la nivel de promovare și reclame Google Ads, iar dacă îți dorești campanii Google de succes, bine structurate și optimizate, ne poți contacta. Danco Vision are experiența necesară și o echipă întreagă de specialiști pregătită să testeze și să aplice ultimele trenduri. 

NOUTĂȚI

Articole similare