Tactici De Digital Marketing Pentru Sărbători
Sărbătorile reprezintă o perioadă ideală pentru a stabili relații cu potențialii clienți și a celebra recunoștința și conexiunea. Oamenii de marketing apelează des la aceste sentimente pentru a atrage cumpărătorii și pentru a clădi relații bazate pe încredere. Dacă clienții au intrat în febra shopping-ului în care o mulțime de decizii se iau într-un timp limitat, brandurile au găsit oportunitatea de a maximiza impactul campaniilor de marketing. Pentru că probabil îți dorești să te apropii mai mult de clienții tăi în această perioadă, îți prezentăm câteva strategii de digital marketing specifice sărbătorilor (testate pe clienții noștri).
Creează o experiență completă pe toate canalele
Marketing-ul multi-channel este importrant pentru simplul motiv că trebuie să fii acolo unde sunt și clienții tăi. Fie că vrei să transmiți simple urări de sărbători sau să prezinți oferte, prin prezența pe mai multe canale te asiguri că mesajul tău are șanse mai mari să ajungă la client. În același timp, crești awareness-ul printr-o experiență completă și o comunicare consecventă.
Noi am testat magia marketing-ului multi-channel de sărbători pe clientul nostru Credius (instituție financiară nebancară), pentru mesajele de Paște. Printr-un mix format din Facebook Ads, postari organice în social media, video marketing și e-mailuri personalizate, am reușit să creștem substanțial numărul de cereri de credit. Oricare ar fi domeniul de activitate, dacă apelezi la strategii complete de Digital Marketing adaptate perioadei de sărbători, clienții vor veni la tine în număr mai mare.
Creează Conținut Dinamic
Ai auzit de social video marketing? Este o componentă esențială a unei campanii integrate de marketing online, care crește engagement-ul pe platformele de social media. Simplele urări de sărbători contează mult pentru clienții tăi, însă atunci când adaugi un strop de dinamism îi poți surprinde într-un mod inedit. Și ca să vezi ce am mai făcut în ultima vreme, îți lăsăm mai jos și un rezultat al serviciului video marketing pentru sărbători:
Include Promoții Online
Promoțiile Online nu se vor învechi niciodată. Mai ales în perioada sărbătorilor. Cu atât mai mult cu cât rețelele sociale fac mai ușor de prezentat ofertele online prin intermediul campaniilor. Exită anumite business-uri care se pliază perfect pe acest tip de promoții. Îți oferim drept exemplu clientul nostru Lenjerii Outlet pentru care promovarea ofertei de sărbători atât prin postări organice pe canalele de social media, cât și prin Facebook Ads a dus la creșterea traficului pe site.
Remarketing
Perioada sărbătorilor e un prilej ideal pentru a le aduce aminte clienților vechi despre tine. Așa că dacă nu ți-au mai făcut de multă vreme o vizită pe site, suprinde-i cu urări călduroase și cu oferte de nerefuzat. Mai mult, remarketing-ul îți permite să abordezi diferit clienții prin segmentarea în funcție de acțiunile întreprinse la tine pe site.
Apelează la Emoții
Sărbătorile îți oferă o apropiere emoțională mai mare către clienții tăi. Câteva urări sincere transpuse într-un vizual sugestiv pot conta mai mult decât crezi. Așa că nu pierde ocazia de a-ți recâștiga clienții vechi și de a aduce alții noi.
Dorești o strategie de marketing digital de sărbători pentru brandul tău? Apelează la o agenție de marketing digital specializată în SEO, branding, digital PR și web design.
Articole similare
Realitatea Virtuală și Augmentată
Actualizările la nivelul platformelor digitale se află într-o rapidă optimizare, dar și schimbare! Numai în acest an, Mark Zuckerberg a anunțat o schimbare drastică în
Tactici de Remarketing Pentru Succes În Online
Campaniile de remarketing sunt o metodă eficientă de a te reconecta cu potențialii consumatori care ți-au vizitat site-ul. De câte ori nu ți s-a întâmplat
Optimizare SEO Off Page, partea 3. Calitate vs cantitate
Optimizarea SEO off page nu se rezumă doar la numărul de linkuri care duc spre site-ul tău. Dacă te-ai gândit că un volum mare de