The Krown:11 – spațiul creativ unic în România cu oportunități pentru orice business al viitorului

Daniel Ionescu in interviu ZF despre The Krown 11

Pentru Danco Vision, 2024 a fost un an foarte complex din toate punctele de vedere. În afară de business-ul principal, anul trecut a apărut,  ca un spin off, spațiul creativ The Krown:11.  Cu o investiție consistentă și o idee creativă bine elaborată, acest spațiu, deocamdată unic pe piața din România ca și concept, este o oportunitate pentru clienții Danco Vision, dar și pentru influenceri, branduri și alte agenții care vor să materializeze idei unice și realizate la un alt nivel calitativ.

Daniel Ionescu, CEO & Founder The Krown:11, a vorbit la început de an 2025, într-un interviu ZF Live, despre conceptul care a stat la baza lansării acestui spațiu, despre oportunitățile pe care le aduce pe piață, despre facilități, costuri și formule de utilizare a Krown:11 pentru idei creative.

“Ne-am inspirat din proiecte similare din UK sau SUA, având în vedere că la noi nu există ceva de acest fel. Am vazut cum sunt organizate, am vazut că sunt rezervate pe 3 până la 6 luni de zile, ceea ce ne-a indicat că este un domeniu în trending. Apoi am început să dezvoltăm propriul model. Noi, fiind creatori de conținut la bază, am lucrat la branding, la designul camerelor și am ajuns apoi să lansăm anul trecut, pe 11.11, la ora 11, acest spațiu. Vorbim despre aproape 200 de mp indoor și 50 mp outdoor, de 11 incinte, fiecare creată într-o tematică diferită”, spune Daniel Ionescu.

Este un loc unde ideile se pot naște liber și se pot conecta și pot prinde o formă. Beneficiarii pot fi clienții Danco Vision, brandurile, alte agenții, creatorii de conținut și influencerii. Aceștia găsesc la Krown:11 un mediu în care își pot pune ideile în valoare și au acces la resurse și inspirație pentru a-și amplifica mesajele. Cele 11 camere sunt foarte diferite una de alta. “Deși poate 200 mp nu pot părea prea mult, sunt compartimentați în așa fel încât un creator de conținut să-și poată crea acolo content pentru cel puțin 3 luni”, consideră Daniel Ionescu.

Spațiul este dotat cu aparatură video și foto, există backgrounduri diferite, au la dispoziție și personal calificat. Cine este interesat poate să închirieze spațiul în regie proprie, cu propria echipă sau poate apela la servicii de regie, scenariu, videograf, machiaj etc. Krown:11 poate fi închiriat și pentru podcasturi, filmări de videoclipuri sau alt tip de content.

Pentru cei care doresc să închirieze acest spațiu, există pachete diferite, personalizate pe tipologia clientului. Pentru influenceri și creatori de conținut, prețul de rezervare a acestui spațiu pentru un interval de 3 ore este de 175 de euro + TVA. Dacă vin cu o echipă mai extinsă, de până la 8 persoane, prețul crește la 400 de euro + TVA pentru 3 ore. “În cazul brandurilor sau agențiilor, există alte opțiuni de pricing, pentru că există posibilitatea de a crea conținut în regim de white label, unde să nu existe brandingul nostru Krown:11 și această variantă este mai scumpă sau există și varianta de cross promotion, unde tarifele sunt puțin mai mici. Un tarif pentru o zi este cuprins între 600 și 1200 de euro + TVA”, spune Daniel Ionescu.

Cel mai scump pachet este cel destinat caselor de producție, pentru clipuri muzicale sau spoturi TV, unde tariful este de 1500 de euro + TVA pentru o zi. Include acces la toate cele 11 camere și la echipamentele foto de bază (lumini, ringlighturi, selfiestickuri, fundaluri etc.), recuzită, dar și o echipă tehnică, care va superviza tot procesul de creație.

Investiția în realizarea acestui spațiu creativ, fără componenta imobiliară, a fost de 120.000 de euro, amortizarea pentru toate costurile de lansare a acestui proiect fiind preconizată să se facă în aproximativ 2 ani.

“Este nevoie de clienți care să înțeleagă utilitatea unui spațiu creativ precum Krown:11 și care să pună preț pe diferența calității materialelor de promovare”, mai subliniază Daniel Ionescu.

Urmărește aici întregul interviu acordat ZF de CEO-ul și fondatorul The Krown:11, pentru a afla toate detaliile despre acest proiect, despre așteptările clienților din România în 2025 și despre tendințele de pe piața de marketing digital.

NOUTĂȚI

Articole similare