Tik Tok Marketing: O privire aprofundată asupra marketingului pe Tik Tok

Tik Tok a devenit în ultimii ani destinația preferată atunci când ești în căutare de conținut care te poate ține captivat ore întregi. Datorită traficului mare de utilizatori, majoritatea companiilor au început să se folosească de Tik Tok marketing pentru a-și promova produsele și serviciile.

Continuă să citești dacă vrei să afli mai multe detalii despre strategiile folosite.

De ce să te folosești de Tik Tok marketing?

Spre deosebire de alte rețele sociale, cum ar fi Instagram și Facebook, Tik tok-ul nu îți pune la dispoziție exclusiv conținut creat de persoanele pe care le urmărești. În schimb, au prioritate videoclipurile de la creatorii pe care nu îi cunoști, dar oferă conținut relevant.

Astfel, în funcție de videoclipurile cu care interacționezi, aplicația va personaliza conținutul care îți apare în raport cu interesele tale. Acest lucru oferă posibilitatea companiilor să ajungă mult mai ușor la publicul țintă, și mai exact la posibilii cumpărători.

În continuare îți vom prezenta 5 beneficii pe care platforma ți le aduce:

  1. Vizibilitate mai mare

Interfața aplicației este concepută pentru a menține cât mai mult în aplicație utilizatorii. Ceea ce înseamnă că șansele ca videoclipurile tale să fie văzute sunt mai mari decât pe alte platforme.

  1. Trimitere către site

Aplicația pune la îndemână celor care doresc să facă marketing opțiunea da a-și adăuga în profil un link către ce site doresc să promoveze. Astfel că, dacă utilizatorul este interesat de serviciile/produsele tale, poate avea mult mai ușor acces la ele.

  1. Utilizatori tineri

Cei care doresc să ajungă la un grup demografic mai tânăr vor fi încântați să afle că în proporție de 60% din audiență este formată din persoane cu vârsta cuprinsă între 10 la 29 de ani. Știind deja acest lucru, poți adapta conținutul să fie cât mai atractiv pentru utilizatorii aplicației.

  1. Fiecare videoclip are șansa la viralitate

Cum am menționat anterior, aplicația Tik Tok nu prioritizează conținutul conturilor pe care le urmărești. Astfel, fiecare videoclip are șansa de a deveni viral, indiferent de numărul de urmăritori pe care îl are contul.

  1. „Spațiu personal” pentru nișe

Un alt beneficiu care vine cu această aplicație este faptul că atunci când pe Tik Tok apare o nișă nouă, acesta îi creează „spațiul personal”. Acest lucru se întâmplă cu ajutorul unor hashtags populare precum Goth Tik Tok, Spiriatulity Tik Tok, etc.

Cum crești șansele să îți viralizezi conținutul?

Chiar dacă fiecare videoclip are șansa să devină viral, trebuie să ții cont de câteva aspecte pentru a crește șansele să fie văzut. Astfel, trebuie să iei în considerare următoarele aspecte:

  • urmărește autenticitatea;
  • postarea frecventă;
  • managementul activ al comunității;
  • postările de calitate.

Odată cu creșterea economiei creatorilor, nu este de mirare că Tik Tok și-a făcut un nume în lumea socială. Alături de alte strategii de promovare, precum optimizare SEO în cazul unui site, sau campanii pay per click, brandul tău poate ajunge mai ușor la potențialii consumatori. Dacă ești interesat de servicii de Tik Tok marketing, ne poți contacta la datele disponibile în secțiunea „Contact”pentru mai multe detalii.

De aceea este recomandat să citești în continuare articolul, pentru a afla care sunt cele mai bune modalități prin care poți profita de avantajele campaniilor Pay Per Click. 

Campanii Pay Per Click – Sfaturi de urmat 

Pentru a te bucura de campanii Pay Per Click de succes trebuie să ții cont de sugestiile de mai jos: 

  • Țintirea audienței 

Pentru a avea siguranța că anunțul PPC ajunge la persoanele interesate de produsele sau serviciile companiei, trebuie să alegem întotdeauna o targetare țintită. Este recomandat să cunoști criteriile demografice ale acestuia, interesele și obiceiurile sale, astfel încât să le poți seta în cadrul campaniilor Pay Per Click. O targetare corectă va genera o rată de conversie mai mare, deoarece vei ajunge prin reclamele tale la potențialii clienți.   

  • Alegerea cuvintelor cheie potrivite 

Când vine vorba despre cuvinte cheie pentru campanii Pay Per Click, este necesar să pui calitatea înaintea cantității. Cuvintele cheie stau la baza campaniilor PPC, însă aduc rezultate doar daca sunt organizate si dispun de o structură bine stabilită. Cu cât alegi mai multe cuvinte cheie, cu atât sunt mai mari șansele ca anunțul PPC să ajungă în fața persoanelor care caută de fapt altceva. Prin urmare, cuvintele cheie potrivite pot face o diferență enormă între succesul și eșecul anunțurilor PPC.    

Nu știi care sunt cuvintele cheie potrivite pentru campaniile tale? O agenție specializată în PPC, cu o echipă dedicată și specializată, va fi ajutorul de care ai nevoie pentru a implementa campanii pay per click optimizate și performante. 

  • Setarea destinației potrivite 

De fiecare dată când o persoană dă click pe anunțul tău PPC, plătești. Astfel, trebuie să te asiguri că potențialii clienți ajung pe site, fix acolo unde îți doresc, fie că vorbim de anumite produse sau servicii. Cu un URL setat greșit poți pierde interesul potențialilor clienți, cât și a obiectivelor de marketing.  

De obicei, trimiterea consumatorilor pe pagina de pornire a website-ului (HomePage) nu reprezintă cea mai bună alegere. Cel mai bine este să îi ajuți să ajungă pe o pagină destinată produselor prezentate în campaniile Pay Per Click setate.  

  • Folosirea retargeting-ului 

Prin intermediul unei campanii Pay Per Click, ai opțiune de a retargeta persoanele care au interacționat într-un fel sau altul cu produsele sau serviciile tale prin: vizualizarea reclamelor, prin vizitarea site-ului sau prin achiziția produselor.  

Retargeting-ul poate să le reamintească acestora de produsele și serviciile oferite de către compania ta. În acest fel, numărul conversiilor poate crește semnificativ.  

  • Analizarea rezultatelor  

Analizează frecvent rezultatele obținute prin intermediul anunțurilor plătite și optimizează constant, pentru a putea ajuta campaniile să livreze la capacitate maximă, către audiența dorită.  

Este recomandat să verifici care sunt vizualurile și cuvintele cheie care îți aduc cele mai multe afișări, click-uri și conversii, astfel încât să pui accent pe acestea. 

Îți dorești campanii Pay Per Click de succes? Alege serviciile 360° de la Danco Vision pentru afacerea ta și bucură-te de rezultate imediate!  

În plus, îți oferim o mână de ajutor și în ceea ce privește procesul de optimizare site și campanii Social Media. 

Deși a apărut inițial precum o platformă de blogging, în 2003, WordPress a evoluat, astfel încât astăzi este folosit în mai multe scopuri. Prin urmare, în prezent WordPress reprezintă locul în care se găsesc multe magazine online, cursuri digitale și site-uri de prezentare realizate cu ajutorul acestuia. 

Forbes, Vogue și MTV News sunt doar câteva dintre marile firme care utilizează WordPress. Acest lucru denotă faptul că este o platformă de încredere, spre care îți poți îndrepta atenția, fără rețineri.  

Creare site WordPress – Când reprezintă alegerea potrivită? 

WordPress poate fi folosit astăzi pentru realizarea mai multor tipuri de site-uri.  

Acestea sunt: 

  • Portofolii online: Cu o temă WordPress potrivită este ușor să configurezi un portofoliu online.  
  • Site-uri web afiliate: Dacă dorești să creezi un site web de marketing afiliat, WordPress poate reprezenta cea mai bună opțiune. 
  • Site-uri de știri: Formatul de blog al WordPress-ului se pretează și pentru site-urile de știri. 
  • Magazine online: Dacă îți dorești un magazin online, există o mulțime de instrumente WordPress care te ajută să faci acest lucru.  
  • Site-uri de prezentare: Indiferent dacă afacerea ta este mică sau mare, poți partaja informații importante, poți  furniza detalii de contact și poți construi o prezență online puternică, prin intermediul un site de prezentare WordPress.  

Prin urmare, dacă ai nevoie de unul dintre tipurile de website-uri enumerate mai sus, ia legătura cu o agenție, astfel încât să te bucuri de un rezultat extraordinar. Chiar dacă un WordPress este mult mai ușor de realizat și de folosit decât orice alt tip de site, ai nevoie de o echipă specializată care să te ajute să creezi un site de calitate.  

La Danco Vision găsești tarife web design foarte bune, așa că ai toate motivele pentru care să apelezi cu încredere la ajutorul experților de aici. 

Motivele pentru care ai nevoie de o agenție pentru procesul de creare site WordPress 

  • Pentru utilizarea corectă a plugin-urilor 

Există peste 60.000 de plugin-uri gratuite în WordPress, însă acest lucru nu înseamnă că toate acestea trebuie luate în considerare pentru fiecare tip de site în parte. Cu siguranță că este tentant să instalezi cât mai multe dintre acestea, însă acest lucru poate îngreuna site-ul.  

De aceea, ai nevoie de o agenție care să te ajute să instalezi așa cum trebuie, doar plugin-urile cu adevărat necesare.  

  • Pentru a obține un site bine securizat 

În mod sigur nu îți dorești un atac cibernetic asupra site-ului firmei tale, fapt pentru care trebuie să elimini toate vulnerabilitățile de securitate.  

Acest lucru poate fi făcut doar de către un expert în domeniu. Astfel, ia legătura cu o agenție care să te ajute să obții un site performant și protejat din toate punctele de vedere.  

  • Pentru a fi optimizat pentru motoarele de căutare 

Specialiștii SEO te pot ajuta să-ți optimizezi site-ul WordPress, astfel încât acesta să genereze conversii. Chiar dacă platforma oferă numeroase plugin-uri legate de optimizare, acestea nu sunt suficiente pentru obținerea unui site de succes, fapt pentru care ai nevoie de un specialist în domeniu. 

În cele din urmă, procesul de creare site WordPress este unul intuitiv, însă ai nevoie de o agenție 360, pentru a te bucura de un website performant. Danco Vision te poate ajuta atât în conceperea site-ului, cât și cu serviciile de promovare care urmează, precum: Web design, social media management , SEO și performance marketing. 

NOUTĂȚI

Articole similare