Un site vechi nu îți poate duce business-ul în top

Ți-am spus, recent, că business-ul tău are nevoie de un site. Are deja unul? Poate e momentul pentru redesign, rebuild, update, upgrade ș.a.m.d. Nu cunoști limbajul online? Nu-ți face griji! Aici, la DigitalU, vorbim pe limba business-ului tău. Ce-ai zice, dacă am renunța la termenii de specialitate și am vorbi pe înțelesul tuturor? Pe scurt, ai un site învechit, care trebuie reproiectat sau reconstruit. De ce? Pentru că vrei un business de succes.

Un site profesional pentru un business de succes

Iar un business de succes este acel business care pune accentul pe utilizator. Cel mai probabil, nu îți este străină sintagma “experiența utilizatorului” (UX), dar știi că nu se limitează doar la aspectul site-ului? UX înseamnă mult mai mult decât atât. Cât de ușor le este utilizatorilor să navigheze pe site-ul tău? Cât de repede se încarcă acesta? Cât de ușor pot ajunge utilizatorii la informațiile pe care le caută? Cât de simplu este pentru utilizatori să ducă o acțiune la bun sfârșit pe site-ul tău?

Dacă nu știi răspunsurile la aceste întrebări, înseamnă că site-ul tău nu pune accent pe experiența utilizatorului. Ce înseamnă asta? Că business-ul tău nu e deloc pe drumul cel bun. Dacă site-ul tău nu este user friendly, atunci e momentul să schimbi ceva. Acum. Nu de alta, dar, dacă utilizatorilor le este greu să navigheze pe site-ul tău, de ce s-ar mai întoarce la el? Pune-te, pentru o clipă, în locul utilizatorilor și vezi ce își doresc ei de la site-ul tău. Pentru că site-ul este imaginea companiei tale.

Dacă este unul profesional și conține informații utile, atunci utilizatorii vor avea aceeași imagine și despre tine. Pe de altă parte, dacă lasă impresia de amatorism, aceeași imagine o vei avea și tu în ochii utilizatorilor. Vizitatorii ajung pe site-ul tău pentru că sunt în căutare de informații utile. Reproiectarea unui site îți va oferi posibilitatea de a schimba modul în care te adresezi utilizatorilor, de a crea un conținut care să încurajeze utilizatorii să revină pe site-ul tău.

 

Locul tău e pe prima pagină a motoarelor de căutare

Algoritmii motoarelor de căutare sunt modificați constant, ceea ce înseamnă că ai nevoie de o nouă strategie de optimizare SEO. Dacă site-ul tău nu se aliniază modificărilor, nu va apărea în Google. Nu pe prima pagină, acolo unde ar trebui să fie. Ignorând reproiectarea unui site, te vei scufunda în motoarele de căutare. Astfel, degeaba privești fiecare utilizator ca pe un potențial client, dacă site-ul nu te ajută deloc. Utilizatorul va alege concurența, fără să stea pe gânduri.

Dacă site-ul se încarcă greu, ia-ți adio de la utilizatori. Ți-am spus recent că 40% dintre vizitatori renunță la sesiune dacă o pagină se încarcă în mai mult de 3 secunde. Totodată, 50% dintre utilizatorii de internet mobil abandonează o pagină web dacă aceasta nu se încarcă în 10 secunde, iar 60% dintre aceștia nu se mai întorc niciodată pe website-ul respectiv. Cu alte cuvinte, viteza trebuie să fie o prioritate pentru tine.

La fel și integrarea rețelelor sociale în site. Dar asta nu înseamnă un buton de Facebook și unul de Twitter. Trebuie să fii mai inteligent. Iar asta, întrucât potențialii tăi clienți sunt. Știai că pentru 78% dintre utilizatori decizia de a achiziționa produsele sau serviciile unei companii este influențată de prezența acesteia pe rețelele sociale? Vorbim de o strategie integrată de marketing pe rețelele sociale.

Hai să bem o cafea împreună și să dăm o nouă imagine site-ului tău. Și, implicit, business-ului tău.

NOUTĂȚI

Articole similare

Ce este social media marketing?

Există numeroase surse de informare de unde poți afla detalii despre rețelele sociale, despre modul în care modifică acestea, comportamentul consumatorilor și despre modul în

Citește

Credius

Ce a dorit clientul? Încă de la începutul colaborării, Credius și-a dorit aproape tot ce avem de oferit. Drept urmare, i-am pus clientului la dispoziție

Citește