Rețelele sociale evoluează continuu. Business-ul tău se dezvoltă odată cu ele?

Atunci când vorbeam despre psihologia schimbării și despre modul în care fiecare dintre noi reacționează la modificările operate de rețelele sociale, îți spuneam că vor continua să apară schimbări de tot soiul și că singura șansă de a conduce un business de succes este să te adaptezi de fiecare dată la modificările respective. Indiferent că acestea țin de design sau funcționalitate.

Continuând să inoveze, platformele sociale operează noi și noi modificări. Astfel, potrivit go4it.ro, Facebook și Youtube testează noi funcții, care vor fi implementate în viitorul apropiat. Dacă Youtube se pregătește să implementeze “Backstage”, Facebook testează o nouă funcție pentru “Messenger” și, totodată, vrea ca sunetul să fie activat automat pentru clipurile care apar în NewsFeed.

Youtube – “Backstage” și update la aplicația pentru mobil

Funcția “Backstage” gândită de Youtube le va oferi utilizatorilor posibilitatea de a publica, după modelul Facebook și Twitter, și alte tipuri de materiale multimedia sau mesaje. Astfel, potrivit sursei citate, fiecare utilizator va putea folosi “Backstage” pentru a publica fotografii, GIF-uri, sondaje de opinie sau clipuri mai scurte, pe care nu le publică pe canalul propriu.

Până la lansarea “Backstage”, estimată pentru finele anului, Youtube va realiza un update pentru aplicația pentru mobil. Iar butoanele Like, Dislike, Share, Save și Add vor fi repoziționate, urmând a fi disponibile prin activarea săgeții de lângă titlu. Actualizarea va fi instalată automat pentru iOS și Android. Noua interfață, care ar trebui să asigure o experiență mai plăcută, va fi instalată treptat.

 

Facebook – “Add Contact” și sunet implicit pentru clipuri

Pe de altă parte, cum, potrivit statisticilor, 85% dintre clipurile postate pe Facebook sunt vizualizate cu sunetul oprit, rețeaua socială testează redarea clipurilor cu sunet ca setare implicită pentru toți utilizatorii Facebook. Momentan, această funcție este testată pe un grup restrâns de utilizatori din Australia, fiind evaluate două posibilități de implementare.

Astfel, aceeași sursă citată notează că sunetul ar putea fi activat fie automat, în momentul în care clipul intră în câmpul vizual, fie prin apăsarea opțională a unui buton suprapus peste fluxul video, similară aplicației Facebook pentru mobil. Noul mod autoplay nu va modifica setările pentru volum general, așa că utilizatorii vor putea opri sunetul cum fac pentru orice altă aplicație de Android.

Aceasta nu este, însă, singura modificare pregătită de Facebook, care testează, în același timp, o nouă funcție pentru aplicația “Messenger”. Astfel, butonul “Add Contact”, arată go4it.ro, va permite contactarea altor persoane fără ca adăugarea acestora în lista de prieteni să mai fie necesară. Concret, această funcție va oferi posibilitatea de a trimite solicitări pentru mesaje instant oricărei persoane.

DigitalU are o strategie de succes pentru business-ul tău

Cum este de așteptat, nu toți utilizatorii vor privi cu ochi buni modificările anunțate de Facebook și Youtube și se vor concentra pe efectele negative ale acestora. Tu, dacă vrei un business de succes, ai face bine să gândești altfel: schimbările negative dau naștere unor oportunități pozitive. Privind orice modificare operată de rețelele sociale ca pe ceva negativ, nu faci nimic bun pentru business-ul tău.

Rețelele sociale vor continua să se dezvolte, pe măsură ce numărul utilizatorilor va deveni din ce în ce mai mare. Succesul business-ul tău stă în modul în care se va adapta la aceste schimbări, profitând de pe urma lor. Cu alte cuvinte, la sfârșitul zilei, trebuie să accepți modificările respective, pentru ca business-ul tău să se dezvolte odată cu rețelele sociale.

Hai să bem o cafea împreună și să îți explicăm nu doar cum să te adaptezi modificărilor operate de rețelele sociale, ci și ce strategie de marketing să folosești pentru ca business-ul tău să se dezvolte odată cu rețelele sociale.

NOUTĂȚI

Articole similare