Ce este Discord? Câteva tehnici prin care să te promovezi pe acest canal

Platformele de Social Media sunt la putere în ziua de astăzi, deoarece majoritatea oamenilor citesc și se informează de pe internet, atunci când doresc să cumpere un anumit produs sau serviciu.  

Este unul dintre motivele pentru care a luat din ce în ce mai multă amploare promovarea pe canalele de socializare, în detrimentul publicității offline.  

Mulți oameni cunosc platformele Facebook și Instagram, însă mai există multe altele, care sunt mai puțin cunoscute, dar care sunt la fel de eficiente pentru promovare. Printre acestea se numără și Discord.  

Ce este Discord?  

Discord a fost lansat în 2015. De atunci și până acum, Discord a devenit o platformă populară, cu peste 250 de milioane de utilizatori înregistrați. La fel ca Skype, aceasta este o altă platformă populară de mesagerie.  

Aici, comunicarea se realizează prin private chat sau public channels, unde pot fi prezenți mai mulți utilizatori, în cadrul unui server. Acest server poate fi accesat pe baza unei invitații sub formă de link. Deși la bază, Discord este asemănător platformei Slack sau altor asemenea platforme, este și o platformă utilizată de mulți gameri online. În timp, a devenit o opțiune viabilă și pentru învățământul remote, pentru a ușura comunicarea între profesori și elevi.  

Pe de altă parte și marile companii utilizează Discord pentru a face publicitate produselor și serviciilor pe care le vând. Cu alte cuvinte, dacă te intrebai ce este Discord, află că acesta reprezintă un alt canal media prin care poți crește vânzările afacerii tale, poti dezvolta o comunitate de utilizatori loiali brand-ului și poți comunica în scopuri academice sau informale. 

Despre funcțiile platformei 

Funcții precum cele de online voice chat, screen sharing și crearea de servere publice/private sunt cele ce conferă Discord-ului un rol aparte în comunicarea digitală. Fiecare channel unic din cadrul serverului poate fi personalizat în funcție de rolul pe care dorești să-l îndeplinească. În cazul unui cont Discord dedicat promovării unui brand, secțiunile pot prezenta regulamentul intern al serverului, noutăți privind evoluția proiectului, postări din Social Media, precum și alte informații utile, ce pot ghida utilizatorii. 

Din acest punct de vedere, platforma acordă cel puțin același nivel de libertate precum în cazul unei pagini de Facebook. Ai posibilitatea de a personaliza numele acelui channel și coverul care îi întâmpină pe membrii serverului. De asemenea, în calitate de administrator al contului, ai libertatea de a decide modul în care utilizatorii vor interacționa cu fiecare channel individual – dacă aceștia pot trimite mesaje sau nu în acea secțiune, cuvintele interzise (ex: injurii, insulte etc), mesajele care îi vor întâmpina din start, precum și alte aspecte.  

Cu ajutorul unui bot instalat pentru a gestiona dinamica grupului și pentru a asigura buna desfășurare a comunicării, poți seta drepturi de utilizare a comenzilor specifice Discord-ului: mute, timeout, kick, ban etc. Acestea sunt menite să filtreze membrii conflictuali/problematici ai grupului de cei ce respectă regulile impuse de tine sau brandul reprezentat. 

Cele mai eficiente tehnici de promovare ale brandului 

  • Adaugă serverul firmei la toate listele de servere de pe Discord 

Acum că ai deprins o mai bună înțelegere asupra ce este Discord și cum funcționează, vei putea să îți promovezi compania pe acest canal. una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este prin adăugarea firmei la listele de servere prezente pe acest canal media. Serverele de pe Discord acoperă numeroase categorii, fapt care ajută business-ul să se facă cunoscut în diverse grupuri de membri activi. 

Poți face acest lucru prin acceptarea invitațiilor oferite de către adminii acestor servere sau prin utilizarea funcției “ Server Discovery”. Aici, poți căuta serverele dorite prin intermediul unor cuvinte cheie. În astfel fel,  mesajele companiei tale reușesc să ajungă la publicul țintă într-un mod ușor și rapid.  

Serverele de pe Discord acoperă numeroase categorii, fapt care ajută business-ul să se facă cunoscut în diverse grupuri de membri activi.  

  • Realizează diverse evenimente 

Evenimentele reprezintă o modalitate excelentă de a crește popularitatea companiei pe Discord și de a contribui la obținerea unui server activ, care să se bucure de o creștere constantă a numărului de membri. 

Prin intermediul evenimentelor, serverul câștigă popularitate, deoarece membrii au posibilitatea de a-și invita prietenii pe canal.  

Printre evenimente se pot numără giveaway-uri, challenge-uri sau evenimentele muzicale, unde membrii pot solicita anumite melodii.   

  • Postează pe serverele Discord adresate promovării afacerilor 

Există multe servere care se ocupă cu promovarea pe Discord. Trebuie doar să le găsești, astfel încât să faci publicitate propriului server. Poți trimite acestora descrierea serverului propriu și poți invita oamenii să se alăture acestuia, prin intermediul unui link. 

Dacă te afli în căutarea serverelor de promovare pe Discord, este necesar să cauți servere cu cuvântul cheie „reclamă”. După ce le-ai găsit, trimite-le link-ul companiei tale și o scurtă descriere a acesteia. Ai grijă, însă, la descriere, deoarece aceasta trebuie să fie cât mai atractivă, astfel încât membrii de pe Discord să fie dispuși să se alăture server-ului tău. În plus, nu uita că este foarte important ca descrierea să fie una cât mai clară și precisă. 

În cele din urmă, dacă până acum te întrebai ce este Discord, cu ajutorul acestui articol ai reușit să înțelegi mult mai bine acest canal media și modalitățile prin care îți poți promova afacerea cu ajutorul acestuia. În cazul în care consideri că nu te descurci cu publicitatea pe Discord, cere ajutorul unor profesioniști în domeniu. Danco Vision este alături de toate afacerile care au nevoie de publicitate online. 

NOUTĂȚI

Articole similare