
Înainte de a-ți prezenta cei 5 pași pentru a obține rezultate organice pentru business-ul tău, aș vrea să definim termenul de engagement organic.
Dacă despărțim conceptul în două, atunci ne vom referi la engagement ca la interacțiunea pe care utilizatorul o are cu tipul tău de conținut, iar termenul de organic îl vom defini prin cuvântul “natural”.
Așadar, această interacțiune naturală se formează atunci când utilizatorul găsește conținutul tău și reacționează voit la ceea ce ai postat, fără promovare plătită.
Acum, hai să vedem care sunt pașii către rezultate organice cât mai bune:
Consistență – acest lucru presupune postări periodice, la orele și în zilele în care publicul tău țintă petrece cel mai mult timp pe rețelele sociale. Te poți folosi de un calendar editorial care să te ajute să pregătești în avans subiectele pe care vrei să le aduci în atenția consumatorilor tăi și să menții astfel o frecvență optimă a postărilor.
Conversație – include postări care să îi facă pe utilizatori să reacționeze și să se alăture discuției. Cum? Vorbește mai puțin despre brandul tău și mai mult despre lucrurile și situațiile cu care publicul tău se poate identifica ori poate rezona.
Reciprocitate – distribuie pe contul tău story-urile în care ești etichetat și răspunde comentariilor ori întrebărilor pe care le primești în privat. Algoritmul va înțelege că pe pagina ta există interacțiune, iar utilizatorii sunt interesați de ceea ce oferi. Astfel, va afișa mai des conținutul pe care tu îl distribui.
Factorul uman – adesea postările cu cel mai mare engagement sunt cele în care tu și/sau echipa sunteți prezenți. Și nu e de mirare, căci rețelele sociale sunt despre oameni, nu despre produse ori servicii. Așadar, încercă să umanizezi brandul ori de câte ori ai ocazia.
Raportul – asigură-te că la sfârșit de lună evaluezi performanța business-ului tău pe Social Media și acorzi atenție atât ideilor și subiectelor care au mers bine, cât și celor care necesită îmbunătățiri. Apoi, Perfecționezi și Repeți!
Tu cum reușești să-ți îmbunătățești engagementu-l organic?
Îmi poți lăsa răspunsul tău în comentarii, împreună cu întrebările ori subiectele pe care ți-ar plăcea să le abordăm în viitor.
Nu uita să dai like și subscribe.
Până data viitoare,
Spor la engagement organic!
Articole similare

Ce se întâmplă cu Facebook în 2023?
Facebook a apărut în anul 2004 și a acumulat până în prezent miliarde de utilizatori, datorită versatilității sale. Această rețea social media poate fi folosită

Amplasarea de linkuri: Către home page sau către landing page?
În peisajul digital, unde optimizarea SEO este esențială pentru vizibilitate și succes online, amplasarea linkurilor reprezintă o strategie vitală. Una dintre întrebările principale este dacă

Totul despre marketing online afiliat
Din dorința de inovare și cu ajutorul celei mai noi tehnologii, a fost creat conceptul de marketing online afiliat. Marketingul online afiliat este o metodă