Îți dorești servicii complete de marketing online și nu ai referințe directe. Dai un search și găsești o mulțime de variante. Dar cum distingi între o agenție cu adevărat 360 și una care pretinde?
Doar din online poate fi dificil. Dar în acest episod voi prezenta câteva indicii după care te poți ghida atunci când alegi cu cine să lucrezi:
- Amprenta în mediul digital
Cu cât expertiza unei agenții este mai extinsă, cu atât este mai importantă o bună prezență în online. O comunicare relevată și convingătoare, cu greu poate fi replicată.
Începe cu o vizită pe site. Acesta trebuie să ofere detalii despre: serviciile oferite, clienții importanți, proiectele relevante, dar și despre apariții în media, premii ori participări la evenimente.
Iar un blog în care sunt abordate subiecte specifice industriei este un plus.
Nu uita de conturile de social media. O agenție serioasă va menține o comunicare constantă și up to date.
- Departamente dedicate
O agentie de marketing full-service are câte un departament, cu mai mult de un singur membru, pentru fiecare serviciu pe care îl oferă. In-house. Acest lucru îți dă siguranța că agenția are resursele necesare pentru a gestiona proiectele, iar brandul tău se află în mâinile unor specialiști care știu ce fac. Cu un overview constant.
Deși există practica așa numitului ”outsorcing”, cu siguranță nu-ți dorești ca poate mai bine de jumătate dintre cerințele tale să fie realizate de persoane din extern, la care nu poți avea acces.
Cum îți dai seama dacă există departamente dedicate? Simplu, pe site ar trebui să existe secțiunea ”Echipă”. Prezența unor poze și a unor nume reale este o bilă albă la capitolul încredere.
În plus, la semnarea contractului poți cere să cunoști membrii echipei.
- Date fiscale
O interogare a datelor disponibile la Ministerul Finanțelor sau Registrul Comerțului poate completa investigațiile proprii și poate valida o parte din informațiile legate de numărul de angajați sau cifra de afaceri declarată.
Dacă ești un om de business, vei ști la ce date trebuie să te uiți când vine vorba de potențiali parteneri de afaceri 😊
Sper că aceste informații ți-au fost utile. Scrie-ne reacția ta în comentarii și sugerează-ne noi subiecte pe care vrei să le abordăm în episoadele Digital Vision.
Până data viitoare, îți doresc spor la conversii!
Articole similare
5 moduri pentru cresterea engagementului organic
Înainte de a-ți prezenta cei 5 pași pentru a obține rezultate organice pentru business-ul tău, aș vrea să definim termenul de engagement organic. Dacă despărțim
YouTube Ads – Cât de importante sunt campaniile video pentru afacerea ta?
Ce modalitate mai bună ai în 2022, de a promova businessul și ideile tale, dacă nu prin creare de conținut video? În prezent, video-urile sunt
Strategii SEO eficiente pentru un website vechi
Google stabilește constant noi măsuri menite să îmbunătățească experiențele utilizatorilor. De aceea, se fac actualizări periodice ale algoritmului. Astfel, specialiștii în marketing digital se află