
Dacă ai o afacere la început de drum sau reprezinți un brand cunoscut, ce alegi: câte o agentie specializată per serviciu sau o agentie de marketing 360? Cum decizi?
Astăzi îți prezint 3 motive pentru care o agenție 360 poate fi răspunsul:
- Unitate în comunicare
- Optimizări constante
- Rezultate mai bune, chiar și cu bugete mai mici
SEO, PPC, Social Media sau e-mail marketingul reprezintă rotițe ale aceluiași mecanism care doar împreună îți pot asigura succesul. Acestea sunt puse în mișcare de o STRATEGIE unitară și un concept de comunicare umbrelă, care valorifică fiecare platformă sau canal.
De ce e important? Datorită comportamentului cross-platform al consumatorului. Acesta nu ia decizia de cumpărare imediat, ci ca urmare a mai multor interacțiuni cu brandul pe diferite canale. Iar consistența în comunicare înseamnă memorabilitate mai bună și conversii mai multe.
- Optimizări constante
Digitalul este un mediu dinamic în care algoritmii, trendurile și reacțiile comunităților se pot schimba de la o zi la alta. Iar o agenție 360 cu o viziune de ansamblu poate reacționa rapid și poate implementa optimizările necesare pentru a evita o situație de criză.
De exemplu: scăderile organice cauzate de un update de algoritm, pot fi compensate prin investiții mai mari în performance și campanii în social media, astfel încât la finalul lunii conversiile să fie mereu peste aștepări.
- Rezultate mai bune, chiar și cu bugete mai mici
Nu există limită superioară pentru investițiile în digital. Însă, printr-un strategie 360 care ține cont de specificul fiecărui tip de serviciu și canal, îți poți îndeplini obiectivele, chiar și cu un buget dat. În plus, în loc să plătești un fee pentru fiecare agenție, plătești unul singur care vine la pachet și cu partea de consultanță, esențială oricărui brand.
Pe scurt, 360 înseamnă: o viziune de ansamblu, optimizări și rezultate de top.
Sper că ți-a fost util acest video, iar dacă ai întrebări le poți lăsa în comentarii.
Până data viitoare, îți doresc spor la conversii!
Articole similare

Ghid complet pentru integrarea cuvintelor cheie în conținutul de pe site
Integrarea cuvintelor cheie în conținutul de pe site este esențială pentru succesul oricărei strategii de optimizare SEO. Alegerea și utilizarea corectă a cuvintelor cheie poate

Google Discover și optimizările SEO: Cum să devii vizibil în Google?
Micul tău business poate cunoaște succes în Google Discover! Discover are o rată de click ridicată și poate genera o cantitate substanțială de trafic. Prima

Ghidul complet Facebook Pixel – Ce este | Implementare | Utilizare | Optimizare
Dincolo de popularitatea acestei platforme și utilizările acesteia în scop de socializare, informare, sau promovare, Facebook rămâne unul dintre canalele principale când vine vorba de