Ai un business nou, un buget restrâns și-ți dorești conversii imediate. Probabil ai ales promovarea prin campanii Pay Per Click, ceea ce este foarte bine. Însă, n-ar trebui să te rezumi doar la atât.
Astăzi îți prezint câteva motive, care să te ajute să înțelegi de ce n-ar trebui să ignori canalele Social Media, atunci când desfășori campanii de performance marketing.
1.Notorietate
Social Media oferă oricărui brand posibilitatea de a-și face cunoscute: valorile și subiectele de interes. Un profil bine optimizat și conținut constant ajută la creșterea vizibilității și la crearea unui sentiment de familiaritate în rândul consumatorilor. Astfel, decizia de cumpărare va fi luată mai ușor.
2.Încredere
Dacă un potențial client vede reclama ta și va fi interesat de brandul tău, cel mai probabil te va căuta pe rețelele de socializare. Dacă aici va găsi informații relevante despre produse, păreri oneste ale clienților și, în general, o activitate constantă, aceste lucruri îi vor oferi încrederea că ești un business serios.
3.Comunitate
Datorită rețelelor sociale, brandul tău poate crea un spațiu dedicat persoanelor cu aceleași interese. Consumatorii pot afla informații noi, pot discuta despre produsele tale și pot găsi rezolvarea unor situații cu care se confruntă. În același timp, tu poți extrage feedback-uri și insight-uri care te vor ajuta, atât în îmbunătățirea produselor și a serviciilor pe care le oferi, cât și în targetarile pe care le vei face.
Totuși, pentru a obține cele mai bune rezultate în online, ai nevoie de o strategie bine pusă la punct și idei creative care să integreze ambele servicii. Iar dacă nu știi de unde să începi, suntem aici să te ajutăm.
Dă-ne like, share și subscribe dacă ți-a plăcut acest episod, iar până data viitoare îți dorim:
Spor la conversii!
Articole similare

Capacitățile ChatGPT: care sunt limitele?
Inteligența artificială a pătruns profund în lumea marketingului digital, transformând modul în care brandurile creează conținut, cercetează piețele și interacționează cu publicul. Printre cele mai

Cost campanie adwords – 8 pași pentru o reclamă reușită
Google Ads (fostul Google Adwords) este un instrument foarte util pentru marketing-ul afacerii tale care, dacă este utilizat corect, te te va ajuta să îți

Top 3 practici pentru atragerea clientilor in magazin
Ultimii doi ani s-au dovedit a fi o perioadă oportună pentru dezvoltarea industriei de e-commerce. Multe branduri s-au reorientat și au făcut tot posibilul de



