Cum sa cresti contul de TikTok pentru business-ul tau

Cu peste un miliard de utilizatori și conținut din toate domeniile, Tik Tok este platforma momentului,

Un bun motiv pentru a face parte din mixul tău de marketing digital

Astăzi îți prezint câteva recomandări care să te ajute să crești pe Tik Tok, indiferent dacă ai deja un cont de business sau iei în considerare crearea unuia.  

  1. Stabilește cui vrei să te adresezi, exact ca pe orice altă platformă. 
  2. Creează clipuri cu durată scurtă, pentru a nu-ti plictisi audienta.  
  3. Tine minte că oamenii petrec timp pe Tik Tok pentru a se deconecta și a se distra, prin urmare păstrează un echilibru între entertainment și promovare. 
  4. Creează conținut variat, simplu, amuzant și ușor de înțeles.  
  5. Utilizează sound-uri în trend pentru a-ti asigura o expunere mai mare. 
  6. Urmărește, folosește și adaptează trendurile, pentru a crea continut potrivit brandului tău.  
  7. Asigură o calitate buna a imaginii: prin lumini adecvate, unghiuri potrivite, încadrări corecte si sincronizarea cu sunetul folosit pentru un impact mai mare 
  8. Stabilește parteneriate cu alți tik tok-eri sau influenceri pentru a crea brand awareness. 
  9. Pentru a creste notorietatea continutului tau, folosește hashtag-uri populare sau hashtag-uri de brand, cum ar fi: #dancovision.
  10. Acorda atenție algoritmului si publica-ti continutul la orele adecvate. 

Desigur, lista nu este una completa, iar recomandările nu sunt deloc complicate, totusi este nevoie să dedici timp pentru a urmări tendințele și pentru a crea conținut relevant.  

Dacă ai întrebări sau completări, te rugăm să le lași în comentarii. Iar dacă îți dorești să discutăm despre cum poate crește afacerea ta pe Tik Tik, te invităm să ne contactezi. 

Nu uita să ne dai like, share și să te abonezi pentru cât mai multe subiecte interesante din lumea digitală. 

Până data viitoare,  

Spor la conversii!

NOUTĂȚI

Articole similare

Cât costă o campanie de marketing?

Cât costă o campanie de marketing?  Marketing-ul este motorul fiecărui business online. Degeaba există servicii sau produse extraordinare, dacă acestea nu convertesc.   Prin urmare, fiecare

Citește