DigitalU a desemnat câștigătorul titlului de Master of Digital
Stop joc! DigitalU a pus capăt concursului “Master of Digital”, cu premii în valoare totală de 200 de euro, organizat pe pagina de Facebook a DigitalU. Astfel, titlul de “Master of Digital” îi revine lui Carmen Stănciuc, care va fi premiată cu suma de 150 de euro, în vreme ce al doilea premiu, în valoare de 50 de euro, merge către Irina Maria Zaharia.
Creativitate și originalitate
Desfășurat în perioada 26 mai-16 iunie, concursul “Master of Digital” s-a bucurat de un număr mare de participanți, care s-au întrecut în descrieri creative și fotografii apreciate, indiferent că a fost vorba despre peisaje, portrete sau instantanee. Astfel, nu au lipsit fotografii cu apusuri de soare, cu tinere îmbrăcate în port tradițional sau instantanee surprinzând participanții în diverse momente importante din viața lor, cum ar fi festivitatea de absolvire a facultății.
Îmbucurător a fost și faptul că participanții au dat frâu liber imaginației, originalitatea fiind unul dintre aspectele cheie ale concursului “Master of Digital”. Demonstrând că pot gândi și “outside the box”, participanții au mizat pe faptul că postările lor creative vor fi apreciate de cei din jur, lucru care, de altfel, s-a și întâmplat, nu puține fiind postările care au adunat sute de like-uri.
#“Master of Digital”
Așa că premiile puse în joc de DigitalU, în valoare totală de 200 de euro, nu au fost câștigate cu ușurință. Nici nu ne-am fi așteptat la altceva, de vreme ce am pus accentul pe spargerea tiparelor, pe originalitate și creativitate. Iar feedback-ul primit din partea concurenților a fost pe măsură, fiecare participant respectând aspectele esențiale ale concursului.
Numărul like-urilor la postările dedicate concursului a fost cel care a hotărât cele două câștigătoare, însă diferența dintre locul I și locul al II-lea a fost extrem de mică. Prin urmare, ne bucurăm să anunțăm că titlul de “Master of Digital” îi revine lui Carmen Stănciuc, care va primi și marele premiu în valoare de 150 de euro, în vreme ce Irina Maria Zaharia, ocupanta locului secund, este câștigătoarea sumei de 50 de euro. Atât Carmen, cât și Irina sunt așteptate, săptămâna viitoare, la sediul DigitalU, pentru a intra în posesia premiilor.
Felicitările noastre merg nu doar către cele două câștigătoare, ci către toți participanții. Pentru noi, fiecare dintre voi este “Master of Digital”.
Articole similare
Greșeli de evitat într-o campanie de marketing digital
Am stabilit, de la bun început, că, dacă vrei un business de succes, trebuie să fii prezent în mediul online și, totodată, să ai în
E-mail Marketing : Ce trebuie să conțină o campanie bună
Știai că doar Gmail are peste 1 miliard de useri activi în fiecare lună? Pentru că este atât de universal, marketing-ul prin e-mail îți

Poți să faci bani din Tik Tok?
Deprinderea metodelor prin care poți face bani din Tik Tok îți poate transforma hobby-ul într-un job full-time. Dacă ai un spirit antreprenorial, ai auzit despre
Comentariile sunt închise.