Google sau Facebook?
Prezența în online devine din ce în ce mai importantă pentru multe tipuri de business, iar unii specialiști susțin că aceasta va deveni indispensabilă. Din acest motiv, tot mai mulți antreprenori caută să-și optimizeze prezența în online, folosindu-se de 2 unelte importante: motoarele de căutare și platformele de Social Media. În timp ce Google este cel mai utilizat motor de căutare la nivel global, Facebook este cea mai populară platformă de Social Media. Cele 2 pot fi utilizate drept canalele principale prin care putem atrage vizitatori pe site-ul nostru, pe care să îi transformăm în clienți.
Pe lângă semnalarea prezenței în online a unui business, Facebook și Google oferă deținătorilor de website-uri posibilitatea de a-și crește reputația în mediul online prin publicitate.
Google Ads vs. Facebook Ads
Facebook Ads și Google Ads reprezintă două dintre cele mai eficiente metode moderne de publicitate. Ambele ajută business-urile să atragă vizitatori targetați din platformele de care aparțin direct pe site-ul business-ului tău, promovând produsele sau serviciile pe care acesta îl oferă.
De exemplu, Google Ads este o metodă ieftină de promovare, deoarece tot ce trebuie să faci este să investești o sumă mică de bani în anumite cuvinte cheie. Astfel, anunțul tău apare în căutarea celor interesați de produsul pe care îl vinzi (ex.: apartamente de vânzare). În același timp, Facebook Ads lucrează prin anunțurile plătite pe Facebook care pot apărea în news feed, în aplicațiile utilizatorilor și în partea dreaptă a ecranului. De asemenea, acesta îți oferă posibilitatea de a-ți promova produsele în funcție de publicul țintă și anumite caracteristici ale acestuia cum ar fi: locație, sex, vârstă sau interese.
Cum funcționează Google Adwords și Facebook Ads?
După cum menționam, Google Ads funcționează pe bază de cuvinte cheie. Așa că tot ce trebuie să faci este să cauți produsul folosind acele cuvinte cheie (ex.: apartamente de vânzare). Rezultatele pe care le găsești în partea superioară a paginii sau în partea dreaptă sunt ale business-urilor care au investit în Google Ads, facilitând căutarea ta.
În același timp, Facebook Ads ajută compania ta să își vândă produsele, prin postări. Așadar, pentru a vinde un apartamente, ai nevoie de o imagine reprezentativă de calitate, un buton de call-to-action și un buget.
Dacă ai un business online, Danco Vision îți pune la dispoziție servicii de web design profesionist și digital marketing pentru a crea un brand cu renume în mediul online.
Articole similare
Ce reguli de optimizare SEO trebuie să respecți pentru a nu fi afectat de update-urile Google?
Optimizarea SEO reprezintă un pilon esențial pentru succesul oricărui site web. Deși motoarele de căutare, precum Google, își actualizează constant algoritmii, există reguli de optimizare
Cinci pași simpli pentru un business de succes în 2017
Cu mai puțin de două săptămâni înainte de finalul anului în curs, nu puțini sunt oamenii de afaceri care nu se limitează la un simplu
Ce se întâmplă cu Facebook în 2023?
Facebook a apărut în anul 2004 și a acumulat până în prezent miliarde de utilizatori, datorită versatilității sale. Această rețea social media poate fi folosită