5 noțiuni de bază pentru a începe o afacere de tip e-commerce

Mark Zuckerberg Metaverse

Unul dintre marile beneficii pe care le-a adus Internetul în viața noastră este ușurința cu care facem cumpărături. Vedem lucruri care ne plac, le cumpărăm şi ne sunt livrate la uşă fără să ieşim nicio secundă din casă.

La fel de uşor putem deschide o afacere de tip e-commerce, indiferent de locul în care ne aflăm. În cazul în care vă gândiţi să începeţi o afacere de acest gen, este bine să ţineţi cont şi de aceste sfaturi.

Alegeți un nume simplu

Cu siguranţă nu vă doriţi un nume pe care nimeni să nu şi-l amintească. Atunci când alegeți un nume simplu, este ușor ca el să rămână în mintea oamenilor. Când un nume comercial este simplu, el devine memorabil în timp, uşor de comercializat și, în cele din urmă, foarte puternic.

De fiecare dată când trebuie să explicaţi numele nu faceţi decât să vă devalorizaţi brand-ul. Numele ar trebui să fie atât de simplu, încât oamenii să înțeleagă ce înseamnă, fără să fie nevoie ca cineva să îl explice.

Asigurați-vă că SEO este una dintre priorități

Se estimează că 30,5% din traficul pentru majoritatea site-urilor de comeţ online provine din căutările de pe Google, Yahoo și de pe celelalte motoare de căutare. Prin urmare, nu trebuie în niciun caz să ignorăm optimizarea căutărilor. Luaţi în serios SEO şi folosiţi linkuri de pe site-uri cu reputaţie şi cuvinte cheie care sunt căutate cu precădere.

Angajaţi un social media manager

Prezența în social media contează din ce în ce mai mult. Vă ajută să vă construiţi o reputație puternică, să câștigaţi trafic și să atingeţi un public cât mai larg. Chiar dacă poate părea că nu este foarte complicat, lucrul acesta trebuie făcut de un expert care să gestioneze canalele sociale. Un alt beneficiu este că vă puteți concentra timpul și resursele pe dezvoltarea afacerii.

Nu spune nimeni că nu puteţi să postaţi şi voi pe pagina de Facebook din când în când, dar este mai bine să lăsaţi pe cineva care este pregătit în domeniu să decidă care este conţinutul cel mai potrivit.

 

Facilitaţi metoda de plată

Potrivit unui sondaj, 56% din oameni îşi doresc să aibă cât mai multe opţiuni când vine vorba de plăţile online. De aceea, este important să le oferiţi clienţilor o gamă variată de alegeri prin care pot finaliza comanda. De asemenea, când alegeţi metodele de plată, trebuie să vă gândiţi la cat de uşoare şi rapide sunt, dar şi la popularitatea lor.

PayPal, de exemplu, este printre cele mai rapide și mai ușoare soluții de transfer pentru plaţile online. Cumpărătorul nu trebuie să completeze niciun formular decât dacă îl utilizează pentru prima oară. În plus, un număr considerabil de oameni consideră PayPal-ul metoda lor preferată de plată.

Nu vă induceţi în eroare cumpărătorii

Se spune că publicitatea este sufletul comerţului. Pe de altă parte, publicitatea falsă este moartea comerţului pentru că îi poate face pe oameni să se simtă traşi pe sfoară şi să nu se mai întoarcă pe site-ul respectiv prea curând, aşa că cel mai bine este să fiţi corecţi cu clientul.

Unele dintre cele mai comune greşeli pentru care companiile ajung să fie amendate sunt: referinţele către prețuri care nu au existat niciodată, comparaţii cu preţuri false din alte magazine şi vânzarea produselor de tip outlet în magazinul propriu-zis, fără a preciza că ele au fost manufacturate şi destinate unui tip de comerţ outlet.

Există multe alte lucruri de luat în considerare atunci când vine vorba de începerea unei afaceri în comerțul online, dar sfaturile de mai sus sunt cele mai importante. Dacă reuşiţi să ţineţi cont de ele, sunteţi pe calea cea bună în a stabili o afacere puternică și de succes în comerţul online.

Hai să bem o cafea împreună și să vorbim mai multe despre e-commerce.

NOUTĂȚI

Articole similare

Google sau Facebook?

Prezența în online devine din ce în ce mai importantă pentru multe tipuri de business, iar unii specialiști susțin că aceasta va deveni indispensabilă. Din

Citește