Fiind unul dintre cele mai vizitate site-uri web din lume și una dintre cele mai folosite aplicații, Facebook este un instrument foarte important pentru proprietarii de afaceri. Cei care își doresc să interacționeze constant cu clienții și în același timp să atragă și alții noi, întotdeauna vor apela la această platformă.
Nucleul în jurul căruia s-a format această comunitate a afacerilor și a brandurilor mari a implicat o bună organizare pentru a crea conținut care să atragă publicul. Datorită faptului că Facebook îți oferă mai mult instrumente de promovare ar trebui să iei în considerare utilizarea lor pentru a profita din plin de o maximizare a reach-ului.
În cazul în care ai o afacere și vrei să utilizezi serviciile „promovare Facebook”, echipa Danco Vision îți oferă un ghid cu 5 pași de baza pe care trebuie să îi urmezi – în cazul în care vrei să te ocupi de toate acestea singur.
Ce trebuie să faci dacă îți dorești promovare pe Facebook?
- Primul pas și cel mai important este să îți creezi o pagină de afaceri. Pentru a te asigura că business-ul tău este vizibil trebuie să începi prin crearea unui profil virtual. La fel cum un cont personal adună oameni într-o comunitate, o pagină va aduna aprecieri, iar acest lucru îi va crea notorietate și îi va oferi și credibilitate în același timp.
Iată, punctual, ce trebuie sa faci:
- Înscrie-te – completează toate informațiile, precum numele paginii, categoria și descrierea;
- Adaugă poze – utilizează fotografii care să reprezinte cât mai bine afacerea ta;
- Creează un nume de utilizator – folosește numele companiei tale sau ceva foarte apropiat pentru a fi ușor de găsit;
- Introdu toate informațiile necesare despre afacerea – adresă, date de contact, site-ul web (iar în acest fel legatură dintre promovare site – Facebook va fi una strânsă, clienți venind din ambele părți), programul de lucru, lista de produse sau servicii etc.;
- Spune povestea afacerii tale – aceasta va apărea în secțiunea „Despre” și va putea fi citită de toți cei care îți vizitează pagina;
- Fă prima ta postare! – poate fi pur și simplu un mesaj de bun-venit, o imagine sau un videoclip;
- Invită prietenii să aprecieze pagina – ai nevoie de susținere dacă ești la început! După ce ai finalizat toti pașii este timpul ca pagina de Facebook a afacerii tale să fie văzută și apreciată.
- Al doilea pas este să postezi în mod regulat pe pagina de Facebook. Totuși, ține cont că trebuie să postezi și calitate, nu numai cantitate. Împărtășește cu oamenii care îți apreciază pagina diverse informații relevante, imagini interesante și cât mai multe vdeoclipuri din „culisele” afacerii tale.
- Al treilea pas este să îți stimulezi oamenii care îți apreciază pagina. Mai exact, tot ce trebuie tu să faci este să îi încurajezi să își dea check-in atunci când te vizitează sau să își facă poze folosind serviciile sau produsele tale. În acest fel și prietenii clienților tăi vor afla de afacerea ta. Desigur, și tu îi poți motiva cu diverse discount-uri sau promoții.
- Ce zici de câteva reclame pe Facebook (promovare Facebook Ads)? Postările promovate sunt tot postări obișnuite, singur lucru care le face diferite este că ajung la mult mai multe persoane. În funcție de perioada pe care vrei să o promovezi, dar și de alte criterii – costurile pot fi diverse.
- Scrie, întotdeauna, conținut care să atragă atenția! Fă o campanie promovare – Facebook, postează o varietate de informații, finalizează fiecare postare cu o întrebare și folosește concursuri cât de des poți. Astfel, comunitatea ta va fi captivată de tot ce promovezi!
Facebook este o modalitate eficientă și un ajutor potrivit atunci când îți dorești ca afacerea ta să devină cunoscută. Pentru a te asigura că te vei bucura de numeroși clienți, notorietate și vizibilitate, ai nevoie de promovarea afacerii pe Facebook.
Articole similare
Business-ul tău are o strategie de marketing pentru Valentine’s Day?
Cu două săptămâni înainte de Valentine’s Day, orice om de afaceri speră la noi clienți și, implicit, la vânzări mai mari. Succesul unui business ține
Ce face un PPC specialist?
PPC sau Pay Per Click reprezintă o strategie de marketing digital prin intermediul căreia se plasează anunțuri în motoarele de căutare, menite să sporească traficul
Cum ajută Social Media afacerea dumneavoastră?
Aflându-ne în anul 2019, nu poate fi concepută existența unei afaceri de succes fără o prezență bine definită în Social Media. Din momentul în care