Cum poate fi optimizată rata de conversie prin metode SEO?

Cum poate fi optimizată rata de conversie prin metode SEO? 

Fiecare afacere online are nevoie de marketing, pentru a supraviețui pe piața  de astăzi. Majoritatea echipelor de marketing se concentrează pe atragerea de trafic către site și pe transformarea potențialilor clienți în consumatori fideli, pe lângă creșterea notorietății și a încrederii brand-ului. 

Pentru a obține mai mult trafic și pentru a spori numărul potențialilor clienți, este necesară optimizarea ratei de conversie.  

Ce este rata de conversie? 

Rata de conversie este procentul de vizitatori care realizează o acțiune dorită, cum ar fi completarea unui formular sau achiziționarea unui produs. 

O rată de conversie ridicată semnifică faptul că site-ul este bine conceput și că este atractiv pentru publicul țintă, că este de încredere și că brand-ul este unul cunoscut. O rată de conversie scăzută ar putea fi rezultatul unei varietăți de factori legați fie de performanța site-ului, fie de design. De exemplu, timpii de încărcare lenți pot reprezenta una dintre cauzele ce provoacă scăderea ratei de conversie. 

Pași pentru optimizarea ratei de conversie 

Optimizarea ratei de conversie reprezintă procesul sistematic de creștere a procentului de vizitatori ai site-ului web, care fac diferite acțiuni dorite, precum este completarea unui formular sau trimiterea unei comenzi. Acest proces  implică înțelegerea modului în care utilizatorii se navighează pe website, ce acțiuni întreprind și ce îi împiedică să îndeplinească obiectivele companiei. 

Iată câteva strategii prin care poate fi optimizată rata de conversie a site-ului tău web: 

  • Simplifică experiența utilizatorului 

Când vine vorba de proiectarea unui site, simplitatea este cheia! Este nevoie de doar câteva fracțiuni de secundă, pentru ca un client să-și formeze o primă impresie despre website și să-l părăsească sau să continue să navigheze pe el.  

De aceea, ai nevoie de un design simplu, dar atractiv din punct de vedere vizual. 

  • Folosește imagini de înaltă calitate 

Fotografiile de înaltă calitate ale produselor reprezintă una din cele mai importante aspecte ale unui site ce comercializează diferite obiecte.   

Încearcă să publici mai multe imagini, care să afișeze produsele din diferite unghiuri și care să aibă o rezoluție excelentă. Fotografiile trebuie să prezinte cu exactitate design-ul tuturor lucrurilor pe care le oferi spre vânzare. 

  • Optimizează timpii de încărcare a site-ului  

Consumatorii nu pot achiziționa de pe un site care răspunde lent comenzilor. Cu cât mai mulți oameni rămân pe site, cu atât rata de respingere este mai mică, ceea ce semnalează motoarelor de căutare că website-ul este unul credibil. 

Deși optimizarea timpilor de încărcare a website-ului poate fi un proces complicat, există câteva lucruri pe care este bine să le ai întotdeauna în vedere. De exemplu, mărimea imaginilor poate avea un impact semnificativ asupra vitezei de încărcare. Asigură-te că toate fotografiile au sub 200 kb. 

  • Folosește cuvinte cheie cu coadă lungă 

Potrivit Statista, aproximativ 95,88% dintre căutările Google au o interogare de patru cuvinte sau mai multe. Utilizatorii care efectuează astfel de căutări tind să prezinte o intenție de cumpărare mai ridicată. De aceea, este important să folosești cuvinte cheie cu coadă lungă, fiindcă pot oferi un avantaj în fața concurenței. 

  • Optimizează în mod constant paginile web și blogurile 

Conținutul potrivit poate face diferența între vizitatorii care rămân pe site și întreprind acțiunile necesare și între cei care practică simpla navigare. 

Articole de blog bine realizate, cu un research temeinic și valoroase din punct de vedere al informațiilor, pot atrage numeroși vizitatori și le pot menține atenția. Aceștia pot fi transformați ulterior în clienți potențiali, mai ales dacă oferi constant articole informative. 

Aceasta este o tactică SEO care poate avea un impact semnificativ asupra ratei de conversie.  

În general, SEO și optimizarea ratei de conversie merg mână în mână. Într-un fel, ele sunt inseparabile. Ideea de a aduce mai mult trafic pe site și de a atrage mai mulți vizitatorii relevanți are un impact direct asupra rentabilității investiției. De aceea, ai nevoie de ajutor specializat, din partea unei agenții de marketing, care să te ajute cu tot ceea ce ai nevoie, astfel încât să te bucuri de un profit cu cifre rotunde. 

Așadar, pentru a beneficia de o rată de conversie crescută, ai nevoie de o echipă care să ofere servicii optimizare SEO la un nivel înalt. Poți să iei legătura cu Danco Vision, fiindcă aici te așteaptă o echipă de specialiști în domeniu. 

NOUTĂȚI

Articole similare

Beneficiile eCommerce-ului

Digitalizarea și comerțul sunt 2 piese importante ale business-ului contemporan care merg mână-n mână. Comerțul este cărămida de bază a oricărui business, în timp ce

Citește