
Pentru a obține rezultate bune din direcția mediului online, ai nevoie de credibilitate. Aceasta poate fi greu de obținut dacă nu respecți o serie de reguli esențiale. Totul este să capeți o imagine umană, una care să îi facă pe ceilalți să se identifice cu brand-ul tău. De asemenea, conținutul pe care îl împărtășești cu ceilalți joacă un rol cheie în felul în care ești privit de către publicul tău.
Iată regulile de bază pe care trebuie să le respecți în mediul online
Fii transparent
Dacă, de exemplu, ai un magazin online, asigură-te că precizezi din start toate costurile implicate în comanda pe care clientul tău o va face. Transportul trebuie precizat clar, la fel și eventualele costuri suplimentare. Nimănui nu îi place să se trezească cu taxe în plus la final, iar acest lucru să i se precizeze cât mai jos în pagină.
Documentează-te riguros
Atunci când vine vorba despre industria ta, trebuie să fii proactiv și să te menții la curent cu cele mai noi informatii din domeniu. În caz contrar, clienții vor tinde să fie sceptici în privința serviciilor tale. Orice produs pe care îl oferi trebuie să conțină informatii relevante despre ceea ce este destinat să ofere pentru client.
Comunică bilateral
Pentru a câștiga încredere, reprezentanții unui brand trebuie să asigure întotdeauna o comunicare bilaterală. Asta înseamnă că publicul va fi invitat să vorbească, să își spună părerea și să distribuie mai departe materialele tale. DigitalU se implică în comunicarea online respectând aceste principii și asigurându-se că brand-ul tău va produce angajament în rândul comunităților din jur.
Fii activ
Atunci când ești activ pe social media, ai toate șansele pentru a spori atenția celorlalți asupra paginii tale și asupra site-ului pe care îl deții. Dacă nu îl deții încă sau dacă nu este optimizat complet, noi ne putem ocupa de acest aspect pentru tine. Ulterior, vom asigura o activitate constantă pe toate canalele de social media potrivite pentru business-ul tău.
În mod treptat, urmând aceste reguli esențiale, brand-ul tau va fi din ce în ce mai convingător în mediul online, iar prezența ta solidă va genera clienți interesați de serviciile și de produsele tale. Apelează la serviciile DigitalU și nu vei rămâne neobservat!
Articole similare

Care sunt indicatorii și prețurile campaniilor PPC?
Dacă unul dintre scopurile tale este creșterea veniturilor companiei, includerea unor campanii pay per click este recomandată și ar trebui să facă parte din strategiile
Responsabilitatea Socială în Online. Campania semnată de DigitalU pentru Credius și Fundația Nane
Încă o dată am dovedit că prin puterea online-ului nu doar creștem notorietatea unei companii, ci și impulsionăm oamenii în implicarea într-o acțiune caritabilă. Mentalitatea
Tactici de Remarketing Pentru Succes În Online
Campaniile de remarketing sunt o metodă eficientă de a te reconecta cu potențialii consumatori care ți-au vizitat site-ul. De câte ori nu ți s-a întâmplat