Fie că sunteți pasionat de cumpărături și vă doriți să oferiți sfaturi celorlalți în privința domeniului care vă pasionează, fie vreți să vă deschideți un nou business, un website de e-commerce poate fi alegerea potrivită pentru dumneavoastră.
Danco Vision poate realiza pentru dumneavoastră magazine online de toate tipurile, pornind de la un magazin online low-cost, până la personalizare completă a acestuia. Pentru a înțelege mai bine cum trebuie să arate un website de e-commerce, astfel încât rata de conversie și loialitatea clienților să fie notabile, am pregătit o listă cu sugestii în acest sens.
Un design îmbietor
Nimănui nu îi plac imaginile plictisitoare, în culori terne care nu transmit nicio emoție. Utilizatorii își doresc să simtă o anumită energie, specifică fiecărei industrii. Motivul pentru care se urmărește atât de îndeaproape crearea unei emoții, este dorința de a oferi un imbold pozitiv, de stare de bine, astfel încât să nu se pună problema părăsirii website-ului de utilizatorul care doar ce l-a accesat.
Produse actualizate și descrieri atractive
Pentru a crește rata de conversie, este important ca produsele regăsite pe website-ul dumneavoastră să fie actuale și actualizate. În cazul în care nu mai aveți pe stoc un anumit produs, este important să fie făcute modificările necesare, atfel încât utilizatorul să nu aibă o experiență neplăcută în momentul primirii comenzii plasate. De asemenea, este important ca în magazinul dumneavoastră online să se regăsească produse actuale. Un potențial client nu va fi interesat să găsească articole care nu sunt în tendințe, atât din punct de vedere estetic, cât și tehnic. Bineînțeles, această recomandare poate fi adaptată în funcție de domeniul de activitate.
Meniu ușor de navigat
Cât de repede ați ieșit de pe un website atunci când meniul era greoi sau când, pur și simplu, categoriile erau greoaie? Un potențial client își dorește să obțină acces rapid la produsul sau produsele pe care le caută. Cu cât sunt mai clare categoriile de produse și layout-ul paginilor, cu atât mai mari sunt șansele de conversie. De asemenea, este important ca utilizatorul să poată plasa rapid comanda și să nu întâmpine dificultăți în procesul de completare a datelor personale.
Siguranță și securitate
Orice client al oricărui magazin își dorește să se simtă protejat atunci când accesează un website. Fie că vorbim despre datele personale de tipul nume, prenume etc., fie că discutăm despre datele cu caracter bancar, cum ar fi numărul de card, este important să fie asigurată o securitate a datelor. În momentul în care utilizatorul se va simți protejat, atunci experiența lui va deveni mai plăcută, crescând în acest mod șansele de conversie.
Articole similare
Strategie SEO pentru viitor: ce tendințe ar putea avea loc în 2025?
Într-un domeniu aflat într-o continuă evoluție, cum este optimizarea SEO, este esențial să privim înainte și să anticipăm tendințele care vor modela peisajul digital în
Ce implică o Campanie de Marketing de succes?
Chiar dacă alcătuirea unei campanii implică mulți pași care necesită o atenție deosebită, realizarea acesteia poate deveni un proces mult mai simplu dacă adoptăm un
Care sunt cele mai bune rețele de social media pentru promovare online?
Promovarea online a devenit esențială pentru succesul oricărei afaceri moderne. Rețelele de social media joacă un rol important în această strategie, oferind platforme diverse și