Danco Vision, agenție digitală 360°, susține prima ediție Cervantes Summer Festival

Liceul Teoretic Bilingv Miguel de Cervantes din București organizează pe 20 mai, începând de la ora 18, Cervantes Summer Festival, cu sprijinul Danco Vision. Primul de acest fel, evenimentul, deschis publicului, este un concept muzical complex, ce reunește pe aceeași scenă trupe rock, precum și artiști de muzică trap, electro sau minimal.

Danco Vision, agenție digitală 3600, a ales să fie partener al unui eveniment care are potențialul de a deveni un punct de referință în activitățile de promovare și exprimare artistică la nivelul evenimentelor liceene.

Credem în potențialul noilor generații și încurajăm inițiativele care le dau șansa să se exprime, fie prin muzică, fie prin orice alte manifestări creative. Danco Vision a acceptat fără ezitare să sponsorizeze acest eveniment și mulțumim liceului Cervantes că ne-a dat șansa să fim parteneri ai festivalului. Cu această ocazie vrem să antrenăm și mai mult imaginația și creativitatea liceenilor, provocându-i la un concurs pe TikTok, unde au șansa să câștige un premiu atractiv de la prietenii și partenerii noștri Sneaker Industry”, a declarat Daniel Ionescu, CEO & founder Danco Vision.

Până în prezent, agentia Danco Vision a fost partenerul mai multor evenimente, atât din România, cât și din străinătate, sprijinind creativitatea în toate formele ei și diverse cauze sociale.

Interesul elevilor pentru genurile muzicale aflate în trend a fost motivația organizării Cervantes Summer Festival. De altfel, elevii din Cervantes sunt și protagoniștii show-ului, unii dintre ei fiind la debut pe o scenă. Cireșarii, Asincron, Insurgence, Private Venganza și Razi vor performa în secțiunea Rock. IWAN2C, GSA, Raul WS și Class WS cântă în secțiunea Trap. În programul festivalului vor mai cânta Lil Alex GO, Sekanu, Cody, Rio, Rage, 808STEFY, Swagshawty, Trig, BGD, Garga și Katargu.

Reprezentanții liceului Cervantes speră că familiarizarea cu apariția publică, pe scenă, în lumina reflectoarelor și asumarea rolului de artist, pot reprezenta șansa de descoperire și lansare a viitorilor muzicieni profesioniști. Evenimentul este promovat pe rețelele de socializare și în media, pentru a oferi o vizibilitate cât mai mare tinerilor artiști muzicali.

Liceul Cervantes organizează periodic activități și proiecte extrașcolare, precum Concertul Primăverii, Vioara lui Enescu, Ziua Hispanității, Întâlniri memorabile în Liceul Cervantes etc.

_________________________________________

Prezentă de peste 16 ani în digitalul românesc, Danco Vision este o agenție full-service 3600, capabilă să ofere cele mai bune servicii clienților din toate domeniile, oriunde în lume. Conectată permanent la tendințele industriei, Danco Vision depășește convenționalul, setează la rândul său trenduri și adoptă tehnologii avangardiste, care îmbină soluțiile de marketing tradițional cu cele digitale și, mai nou, cu infinitele oportunități ale lumii virtuale.

 

Liceul Teoretic Bilingv “Miguel de Cervantes” a fost înființat în 1959, sub denumirea inițială de Școala generală nr. 165. În 1990, instituția a devenit primul liceu din România cu predare intensivă a limbii spaniole pentru ciclurile primar și gimnazial și predare bilingvă a limbii spaniole în ciclul liceal, schimbându-și numele în cel actual. Liceul își propune să promoveze o educație modernă, care să ofere elevilor posibilitatea dezvoltării lor depline în ceea ce privește acumularea de cunoștințe, formarea și modelarea caracterului, dezvoltarea și întărirea deprinderilor și competențelor.t

NOUTĂȚI

Articole similare

Cât costă o campanie de marketing?

Cât costă o campanie de marketing?  Marketing-ul este motorul fiecărui business online. Degeaba există servicii sau produse extraordinare, dacă acestea nu convertesc.   Prin urmare, fiecare

Citește