Ghidul tău pentru alegerea unei agenții de Digital Marketing

Alegerea agenției potrivite pentru business-ul tău reprezintă cel mai important pas în promovarea eficientă a serviciilor oferite. Așadar, acest proces implică atât efort din partea clientului, cât și atenție la ceea ce are agenția de oferit.

Pentru a-ți putea pune afacerea în valoare conform propriilor dorințe și a conceptului care definește imaginea business-ului, agentia de digital marketing aleasă trebuie să dovedească abilitatea de a adopta atât ideile, cât și personalitatea clientului. De asemenea, o agenție care va genera rezultatele dorite, trebuie să funcționeze în strânsă legătură cu cerințele și implicațiile actuale ale industriei. Iată câteva aspecte la care să fiți atenți atunci când alegeți agenția care vă va reprezenta afacerea:

Lipsa de comunicare

Lipsa de comunicare dintre client și o agenție este principalul motiv pentru care mulți renunță la colaborarea respectivă. Dacă agenția aleasă nu inițiază un trend de comunicare deschisă și productivă încă de la bun început, rezultatele generate vor arăta acest lucru.

Evitarea serviciilor personalizate

Pentru că Danco Vision este o agenție full-service, oferind atât strategii de digital marketing cât și servicii de web design, prima întrebare pe care o punem clienților este dacă își doresc un website Custom (personalizat) sau unul realizat pornind de la un template deja existent. Multe agenții au tendința de a face propuneri înainte de a înțelege nevoile clientului. Dacă o agenție nu îți pune o multitudine de întrebări înainte de a intra în discuțiile legate de servicii, atunci nu te afli în locul potrivit.

Ascunderea competiției

În lumea Online, există câte un instrument pentru orice curiozitate. Astfel, clientul poate face o comparație între succesul propriului business și poziția actuală a competiției. Pentru că o strategie de digital marketing este o investiție și un proces de durată, analiza competiției este atât un punct de plecare, cât și un element vital în parcursul alcătuirii unei strategii de succes. O agenție de digital marketing trebuie să ia în considerare toți factorii externi și să ofere informații reale.

Timpul de așteptare în comunicare

Așa cum a fost menționat și mai sus, principalele probleme în colaborarea cu o agenție de marketing apar atunci când agenția nu oferă posibilitatea de a comunica deschis, dar mai ales rapid. Un răspuns întârziat sau lipsa de comunicare între membrii echipei va da curs problemelor adiționale. Pentru că mediul online este plin de surprize, iar o mare parte din încrederea unei agenții se bazează pe funcționarea corectă a unor factori de sine stătători, problemele pot apărea în cele mai neașteptate momente (e.g. căderea unui server într-un moment important de promovare). De aceea, o agenție de digital marketing trebuie să fie disponibilă și gata să rezolve orice problemă, chiar dacă aceasta are loc în afara programului de lucru.

Danco Vision este renumită pentru acomodarea rapidă cu nevoile fiecărui client în parte, menținând în permanență un stil de comunicare deschis, prompt și nu în ultimul rând, util. Echipa noastră își iubește activitatea și se dedică fiecărui client în măsură egală. Danco Vision oferă servicii complete, de la SEO până la web design, profesionalism și entuziasm.

NOUTĂȚI

Articole similare