În zilele noastre, dacă nu ești prezent în digital, nu exiști. Dar, pe lângă PPC, Social Media ori SEO, poți integra în strategia ta de marketing și Link Building sau Digital PR.
Care credeti ca este diferența dintre aceste 2 servicii și cum te poate ajuta fiecare pentru o prezență mai bună în mediul online?
PR-ul Digital reprezintă totalitatea acțiunilor desfășurate în online care au ca efect, în principal, creșterea notorietății și consolidarea reputației. Mai exact, clienții să afle despre brandul tău și să aibă o părere bună.
În schimb,Link Building-ul, sau SEO Off Page, este o componentă a strategiei de SEO, care urmărește exclusiv consolidarea site-ului tău din punct de vedere tehnic, prin plasarea de link-uri relevante în alte website-uri cu autoritate mare.
Principalele beneficii sunt legate de:
-Vizibilitatea site-ului conform algoritmilor în vigoare
-Ranking, adică poziția site-ului în motoarele de căutare
-Autoritate, mai exact relevanța unui site pentru nișa ta.
-Credibilitate, respectiv calitatea și autenticitatea conținutului
Deși Link Building-ul are trăsături comune cu PR-ul, iar un site relevant și cunoscut va atrage în mod natural și brand awareness, cele 2 servicii nu trebuie confundate.
O campanie de Digital PR, de exemplu o colaborare cu o vedetă, va crește mult mai repede vizibilitatea brandului, însă nu va ajuta site-ul din punct de vedere tehnic. Mai mult decât atât, nici nu ai nevoie de un site pentru a face Digital PR, pentru că acesta ajută brandul ca întreg.
Recomandarea noastră? Un mix între cele două servicii. Notorietatea câștigată prin Digital PR va motiva utilizatorii să caute brandul tău, iar Link Buildingul va ajuta motoarele de căutate să-ți afișeze site-ul pe poziție mai bună.
Ca de obicei, te așteptăm în comentarii dacă ai întrebări și nu uita să ne dai like, share și subscribe.
Până data viitoare,
Spor la conversii!
Articole similare

S-a terminat update-ul Google pentru martie: ce trebuie să știi
Pe 27 martie 2025, Google a finalizat implementarea actualizării de bază (core update) începută pe 13 martie. Aceasta este prima actualizare majoră din acest an
Business-ul tău are nevoie de analiză predictivă
Spre deosebire de modelele descriptive, care îți pot spune ce s-a întâmplat în trecut, dar și de cele de diagnoză, care îți pot explica de

Conținut pentru generare de lead-uri: cum se creează?
Generarea de lead-uri reprezintă un element esențial în strategia de marketing a oricărei afaceri, asigurând un flux constant de potențiali clienți interesați de produsele sau



