
Identitatea vizuală are o importanță aparte pentru orice companie. Pe baza ei, potențialii clienți își formează prima impresie despre brandul tău. Primul lucru important pe care trebuie să îl înțelegi este că identitatea de brand reprezintă mai mult decât un logo. Deși logo-ul este un început bun, aspectul vizual al companiei tale trebuie să cuprindă mai multe elemente, care să urmeze aceleași linii vizuale și să creeze o identitate unitară. Iată ce trebuie să urmărești dacă vrei să construiești o identitate de brand bine definită:
Logo + Wordmark
Așa cum îți povesteam, logo-ul este primul element grafic pe care trebuie să îl ai în vedere atunci când îți construiești identitatea de brand. Logo-ul poate fi constituit dintr-un simbol grafic atașat numelui companiei tale sau poate fi doar un wordmark. Oricum ar fi, logo-ul reprezintă “nucleul” identității tale vizuale. De aceea, acesta trebuie să fie recognoscibil, memorabil și să reflecte valorile pe baza cărora vrei să-ți promovezi brandul. Ca să te asiguri că nu întâmpini “erori vizuale” în ceea ce privește identitatea brandului tău, cel mai sigur este să apelezi la o agenție de digital marketing care oferă servicii de branding.
Paleta de Culori
De obicei, paleta de culori trebuie definită în conformitate cu culorile din logo. Pe baza acesteia vor fi create toate materialele de comunicare pentru business-ul tău, de la cărți de vizită, flyere și broșuri, la site web. Asigură-te că paleta de culori aleasă este potrivită domeniului de activitate al companiei tale și exprimă sentimentul pe care vrei să-l transmiți.
Imagini În Stil Unitar
Nu trebuie să folosești aceleași poze de fiecare dată în vizualurile tale, însă trebuie să decizi în privința unui stil și să rămâi consecvent. Poate fotografiile au o luminozitate mare, iar persoanele se uită mereu la cameră ; sau fotografiile au o paletă de colori subtilă, iar persoaele nu se uită niciodată la camera. Poate nu folosești deloc fotografii și optezi pentru ilustrații. Orice ai alege și indiferent de canalul pe care vrei să promovezi, creează-ți un set cu imagini în același stil.
Set de Fonturi
Setul de fonturi pe care îl alegi trebuie să conțină moduri în care arată scrierea diverselor texte cheie ale brandului tău (în special sloganul și adresa ta web). Dezvoltarea unui mod consistent de a scrie și a stiliza textele va crea o voce distinctă pentru brandul tău.
Urmărirea elementelor identității vizuale a brandului este necesară pentru construirea unui brand de success. Dacă ai în plan să construiești o afacere și ești la început de drum, echipa noastră te poate ajuta cu consultanță de business și sfaturi pentru crearea unei identități solide de brand.
Articole similare

Statistici relevante pentru Social Media Marketing
Mediul Online se extinde rapid de la an la an. Din această cauză, rezultatele pozitive se obțin prin cunoașterea trendurilor și a statisticilor. Acestea ne

30 de pași strategici care te vor ajuta în campania de content marketing
Ce este content marketing-ul? Content marketing-ul sau marketing-ul prin conținut este o formă de promovare a unui brand prin transmiterea de informații despre produsele, evenimentele,

Tot ce ar trebui să știi despre online marketing
Marketing-ul este acel gen de activitate despre care auzi foarte multe și foarte des, dar nu știi exact cum să o definești. Ei bine, nu