
Fiecare generație a fost modelată de diferite influențe, cum ar fi evenimente politice și de cultură: Acestea au contribuit la modul în care persoanele iau anumite decizii de cumpărare sau reacționează la marketing în moduri diferite. În zilele noastre, în era digitală, este și mai evident cât de variat este fiecare grup de oameni – totul datorită invenției internetului!
De aceea, este timpul să ne schimbăm perspectiva atunci când ne gândim la strategiile de marketing pentru Millennials vs Gen Z. Pe măsură ce aceste două generații s-au integrat mai mult în câmpul muncii, a devenit din ce în ce mai clar faptul că ambele posedă valori și preferințe diferite, care le influențează comportamentul în calitate de consumatori.
Prin urmare, trebuie să luăm în considerare modul în care ambele grupuri privesc brandurile și industriile. Millennials și Gen Z continuă să reprezinte o parte semnificativă din forța de muncă și dețin o putere de cumpărare mai mare decât generațiile anterioare.
Din aceste motive, este esențial să înțelegem care sunt diferențele dintre aceste două generații, pentru a crea campanii de marketing eficiente, care să se adreseze intereselor și nevoilor lor. În acest articol, te vom ajuta să faci exact acest lucru!
Ce trebuie să știi despre Millennials
Majoritatea celor din generația Millennials, născuți între 1981 și 1995, au crescut într-o perioadă de prosperitate economică. Prin urmare, ei sunt obișnuiți să treacă de la un loc de muncă la altul, cu entuziasm și optimism pentru viitorul lor. Spre deosebire de persoanele din Gen Z, care favorizează mai multă autonomie la locul de muncă, Millennials preferă o colaborare sporită între colegi.
Generația aceasta este pricepută în ceea ce privește tehnologia, iar cel puțin 20% dintre ei au absolvit o facultate. Milllennials își amintesc adesea cum era viața înainte de prevalența platformelor online și a device-urilor smart, pe care ne bazăm acum pentru sarcinile zilnice – ceea ce îi face unici, în comparație cu alte generații în această privință.
Ce trebuie să știi despre Gen Z
Gen Z sunt cei născuți între 1996 și 2012. Aceștia reprezintă un grup demografic în continuă dezvoltare. Spre deosebire de Millennials, care au crescut într-o perioadă economică puternică, generația Z a avut norocul (sau ghinionul) de a crește în timpul crizei din perioada 2007-2009. Această experiență le-a permis să fie mai practici decât generația anterioară. De aceea, au plasat siguranța locului de muncă mai sus pe lista priorităților lor.
La locul de muncă, Gen Z tinde să demonstreze o atitudine independentă și preferă să aibă propriul spațiu de lucru, în loc să lucreze în grupuri sau echipe, precum Millennials. În plus, majoritatea dintre membri acestei categorii demografice sunt de acord că există căi alternative pentru obținerea de studii superioare, dincolo de traseul tradițional al facultății.
Articole similare

Optimizare SEO On Page, partea 4. Experiența finală a utilizatorului
Când vorbim despre optimizare SEO on page, deseori ne concentrăm asupra cuvintelor cheie, meta descrierilor și a altor aspecte tehnice. Totuși, în acest articol, ne

Digital Marketing – Tendințele anului 2018
Peisajul în care se încadrează lumea marketing-ului digital se schimbă în mod constant datorită tehnologiilor emergente. De aceea, câteodată poate fi greu să ții pasul

Analiza concurenței și a cuvintelor cheie pe care se bazează: Sfaturi și instrumente
Competiția în lumea digitală modernă este la un nivel deosebit de ridicat, iar miza principală este o poziție de top în rezultate motoarelor de căutare.