Mediul Online se extinde rapid de la an la an. Din această cauză, rezultatele pozitive se obțin prin cunoașterea trendurilor și a statisticilor. Acestea ne ajută să ne alcătuim o structură în funcție de care să facem alegerile potrivite și să ne formăm așteptări realiste. Familiarizându-ne cu aceste aspecte, putem fi mai aproape de clienții noștri și de dorințele lor.
Tendințe consumatori
Calculele arată că 81% din consumatori trec printr-un proces de research online înainte de orice achiziție majoră. Cele mai accesate platforme de search sunt Amazon, Google, Bing și Yahoo.
Căutările pe mobil prin intermediul Google le-au depășit la număr pe cele de pe desktop în 10 țări din lume (printre care S.U.A și Japonia). 65% din utilizatorii smartphone susțin că relevanța informației pe care o caută este un aspect mult mai important decât sursa acestei informații.
Search Organic
Jumătate din cele 100 miliarde de căutări lunare pe Google, conțin patru cuvinte sau mai multe. Un raport Backlinko arată că un conținut mai amplu are tendința de a ocupa un loc mai înalt pe prima pagină Google. Rezultatul mediu al primei pagini pe Google conține 1.890 de cuvinte. Studiul Backlinko a raportat, de asemenea, că utilizarea unei singure imagini în cadrul conținutului va crește clasarea în motorul de căutare.
Influența Facebook asupra achizițiilor online crește de la an la an. Canalele social media sunt, așadar, gestionate în funcție de impactul pe care îl vor avea asupra comportamentului de cumpărare. De asemenea, Facebook generează 61% din toate accesările site-urilor provenite din social media. Postările Facebook ce conțin imagini sunt de două ori mai atractive față de cele fără. Această platformă continuă să prezinte cel mai mare număr de useri activi – 70% se înregistrează în fiecare zi, incluzând cei 43% care o fac de mai multe ori în decursul zilei.
Surse: Backlinko, Pew Research Center, Buzzsumo, Retailing Today, Marketing Land, Internet Retailer, WordStream, Merkle
Articole similare

3 Motive pentru care nu ar trebui sa ignori comunicarea in Social Media
Ai un business nou, un buget restrâns și-ți dorești conversii imediate. Probabil ai ales promovarea prin campanii Pay Per Click, ceea ce este foarte bine.

Scurt ghid despre cum se face SEO internațional
Internetul a reușit să aducă lumea mult mai aproape și să creeze niște conexiuni care depășesc barierele convenționale ale distanței. Astfel, companiile care își doresc

Practici pentru Google Tags: Când se folosește noindex și când se folosește Disallow?
Optimizarea corectă a unui site web pentru motoarele de căutare implică utilizarea unor strategii și tehnici avansate, printre care se numără gestionarea etichetelor noindex și



