5 idei de promovare pe Facebook

Peste 2,8 miliarde de oameni petrec zeci de ore lunar pe Facebook. Asta înseamnă ca există o mulțime de persoane care sunt în căutare de afaceri asemănătoare cu a ta. Tot ce îți rămâne de făcut este să îți creezi strategia perfectă pentru a lua legătura cu ei.

Continuă să citești pentru a afla 5 idei de promovare pe Facebook pentru afacerea ta:

1.      Creează un cont business

Dacă îți creezi o pagină de Facebook business, vei avea acces la diverse informații despre public. Astfel, te poți folosi de acestea pentru a crea o strategie de marketing care să ajungă la oamenii interesați de serviciile/produsele tale.

2.      Folosește Facebook Ads

Cunoscute și sub numele de campanii pay per click, Facebook Ads sunt cea mai bună modalitate de a ajunge la publicul dorit este să te folosești de Facebook Ads. Pasul acesta poate fi realizat cu ajutorul celui anterior. Ai nevoie de date specifice pentru a știi pe cine ai în vizor. Cu ajutorul informațiilor puse la dispoziție, ads-urile tale se pot baza pe date demografice sau comportamentale concrete.

3.      Fii prezent în online

Oamenii din ziua de azi folosesc adesea Facebook ca motor de căutare pentru a afla mai multe despre o companie, indiferent dacă asta înseamnă informații de bază, cum ar fi date de contact și orele de funcționare, sau ce au de spus clienții despre ei. O pagină activă, plină de postări regulate și multă implicare a publicului este o modalitate excelentă de a arăta faptul că clienții tăi nu sunt doar mulțumiți, ci chiar entuziaști! Asigură-te că ai constant un conținut diversificat care include și poze dar și videoclipuri.

4.      Creează o comunitate

Poate cel mai mare beneficiu al Facebook este că îți permite să creezi o comunitate. Îți oferă un grup de oameni care sunt în mod constant conectați cu afacerea ta și sunt deschiși să îți asculte mesajul. Interacționați cu oamenii, indiferent că le răspunzi la mesaje sau comentarii, vei crea o comunitate de oameni care au ceva în comun cu ceea ce ai de oferit.

Cu atât mai mult, poți crea chiar și un grup pe Facebook în care să îți ajuți comunitatea să devină și mai unită. Nu doar că aceștia pot împărții păreri, dar te ajută să vezi și dacă sunt mulțumiți de serviciile/produsele tale și ce îmbunătățiri mai trebuie să aduci.

5.      Povești pe Facebook

Ca și pe Instagram, poveștile au avut un mare succes în rândul consumatorilor. Fiind poziționate în partea de sus a fluxului de postări, ele nu sunt afectate de algoritmul Facebook. Acesta ar putea fi motivul pentru care majoritatea oamenilor vizualizează poveștile Facebook înainte de a vedea postările din feed. De aceea, asigură-te că ai mereu ceva la story pentru consumatorii tăi.

Nu în ultimul rând, monitorizează constant datele pe care ți le pune la dispoziție platforma pentru a știi dacă strategia implementată este eficientă și aduce rezultatele dorite. Asta și activitatea constantă pe pagina ta de Facebook sunt primii pași care pe pot aduce mai aproape de consumatorii pe care îi ai în vedere. Însă, și restul de idei de promovare pe Facebook sunt la fel importante dacă vrei să ai o strategie de succes.

NOUTĂȚI

Articole similare