Cum s-a schimbat SEO in ultimii ani

Cum s-a schimbat SEO in ultimii ani?

Ce înseamnă SEO? Ei bine, Search Engine Optimization (SEO) se referă la tehnicile care te ajută să îți plasez într-un mod organic site-ul cât mai sus în opțiunile motoarelor de căutare. Astfel, serviciile sau produsele tale pot ajunge mai ușor la oamenii care sunt în căutarea lor.

Această tehnică de optimizare pentru motoarele de căutare este într-o continuă schimbare. Google își face actualizări constant, ceea ce înseamnă că și strategiile pe care le folosești trebuie îmbunătățite.

Continuă să citești pentru a afla cum s-a schimba SEO în ultimii ani.

Ce înseamnă SEO în 2022?

Tot ce ține de internet este într-o continuă schimbare. Astfel, este un lucru firesc ca SEO să nu rămână la nivelul la care a fost atunci când a fost implementat. Acesta s-a schimbat din mai multe puncte de vedere, următoarele aspecte fiind cele mai remarcate de către cei care se foloseau de strategiile de optimizare SEO:

Folosirea linkurilor

Dacă acum ceva timp folosirea linkurilor în articolele tale pentru a influența locul tău în motorul de căutare era trecută cu vederea, acum lucrurile s-au schimbat. Fiind considerată o tehnică de Black Hat SEO, acum linkurile pot fi folosite doar dacă au fost obținute ca parte a unei strategii comune de optimizare SEO.

Cuvintele cheie

Folosirea în exces a cuvintelor cheie nu te va urca în topul Google. După mai multe actualizări, aceste cuvinte nu pot fi folosite decât într-un mod corect și natural în text. Până să aibă loc aceste schimbări de algoritm, oamenii foloseau strategii precum folosirea cuvântului cheie în codul site-ului sau chiar ascunse prin text.

Aceste practici sunt și ele considerate ca fiind Black Hat SEO. De aceea, site-urile care se foloseau de aceste tehnici au avut de suferit în urma recentelor schimbări.

Calitate peste cantitate

Inițial tehnicile de optimizare SEO se bazau pe pagini pline de mult conținut, care nu era foarte relevant. Folosindu-te și de înghesuirea de cuvinte cheie, ajungeai cu ușurință în primele rezultate din căutările Google.

Algoritmul Google a reușit să evolueze până într-un punct în care nu mai vede textele doar după mărimea lor sau numărul de cuvinte. Acum acesta poate face diferența dintre un conținut relevant și unul irelevant.

Compatibilitate pe mobil

Spre deosebire de anii precedenți, Google pune acum foarte mult accent pe site-urile care își optimizează conținutul pentru mobil. Dacă la început lumea folosea mai mult calculatoarele, acum cu toții ne-am orientat către dispozitive mobile sau tablete, iar Google ține cont de acest aspect.

Cei care pun accent pe optimizare pe mobil sunt recompensați de Google. Motorul de căutare utilizează versiunea mobile a paginii tale pentru indexare și clasare. Astfel, ține cont de acest aspect dacă vrei ca site-urile tale să fie văzute bine de Google.

Indiferent de toate schimbările care au avut loc pe parcursul anilor, răspunsul la întrebarea “ce este SEO?” a rămas același. Scopul strategiilor este același, diferența este că trebuie să schimbi modul în care îți atingi obiectivul.

Acum că ai înțeles faptul că algoritmul Google se schimbă regulat, asigură-te că ești mereu pus la curent cu noutățile. În cazul în care acest subiect îți pare complex, dar dorești ca site-ul tău să fie clasat cât mai sus, apelează la o agenție care se ocupă de optimizare SEO. Nu doar că sunt mereu puși la curent cu schimbările care au loc, dar vor știi exact ce e de făcut pentru ca afacerea ta online să fie mai vizibilă.

NOUTĂȚI

Articole similare

Ce face un web developer?

Site-urile web pe care le navighezi zilnic, cadourile pe care le comanzi de pe canapea și știrile pe care le citești online există datorită domeniului

Citește