Ce poate face un copywriter pentru business-ul tău?

Mark Twain spunea, la un moment dat: “I didn’t have time to write a short letter, so I wrote a long one instead”. Cuvintele lui Mark Twain, rostite la sfârșitul secolului al XIX-lea, sunt actuale și astăzi, la mai bine de o sută de ani distanță. Cel puțin în ceea ce privește marketing-ul digital.

Studiile arată că mai bine de 50% din utilizatorii de internet petrec, în medie, 15 secunde pe o pagină web. Astfel, conținutul website-ului tău trebuie să fie unul de calitate, ușor de citit și de înțeles, care să atragă atenția vizitatorilor de la bun început. Aici, intră în scenă un copywriter. Unul profesionist.  Iar business-ul tău are nevoie de așa ceva. De ce? Îți vom oferi, în rândurile care urmează, doar câteva motive.

Lucrează cu profesioniști

Desigur, ai putea să incluzi copywriting-ul în programul tău (și-așa încărcat), dar, cel mai probabil, acest lucru nu s-ar întâmpla prea curând. Nu e deloc ușor să scrii bine. Un copywriter poate crea conținut de calitate mult mai rapid și mult mai eficient decât tine. Recunoaște, nu te-ai simți mai bine dacă ai lăsa copywriting-ul în seama altcuiva? Un copywriter știe ce are de făcut. Din același motiv, apelăm, atunci când avem nevoie, la un electrician, un instalator sau un tâmplar. Adică, la serviciile unui profesionist în domeniu. La fel, un business care vrea o strategie eficientă de marketing trebuie să apeleze, pe partea de conținut, la serviciile unui copywriter.

Strategie integrată de marketing

Marketing-ul prin conținut este o strategie concentrată pe crearea și distribuirea unui conținut consistent, relevant și de calitate, menit să atragă publicul țintă și, apoi, să îl convingă să achiziționeze produsul/serviciul pe care business-ul tău îl oferă. Înțelegând comportamentul unui consumator, un copywriter îți poate poziționa produsul astfel încât să iasă în evidență și să convingă publicul țintă să îl aleagă. Un conținut de calitate, combinat cu o strategie de marketing pe rețelele sociale, poate crește considerabil traficul pe website-ul tău. Cu alte cuvinte, un copywriter te ajută să te faci auzit și, mai mult decât atât, să te faci înțeles. Un mesaj nepotrivit înseamnă clienți dezamăgiți și oportunități ratate. Nu îți dorești asta, nu?

Strategie integrată de marketing

De fiecare dată vei avea conținut web fresh

S-ar putea să crezi că duplicarea sau repetarea conținutului pe site-ul tău îți va economisi timp. O va face, dar nu arată bine și va fi cu siguranță un motiv pentru vizitatorii site-ului tău să caute în altă parte informațiile. Nici lui Google nu-i place conținutul duplicat de pe pagini și nu ai nevoie de el dacă îți dorești să te ridici în clasamentul de căutare și să-ți bați concurenții. Iar ultimele actualizări în modul de rankare în Google pun foarte mare accent pe conținutul bun, informații clare oferite clienților, nu povești, content unic și nu duplicat. Mai bine ai un content mai scurt dar de calitate.

Un coprywriter profesionist îți va aduce conținut „proaspăt”, asigurându-te că fiecare pagină web este o mașină de vânzare de înaltă calitate, compatibilă cu Google. Aducerea traficului organic (vizitatorii care vin pe site-ul tău printr-o căutare web standard) pe site-ul tău este obiectivul final. Conținutul informativ, util și bine scris este vital pentru acest lucru și un bun copywriter îl va livra în exact așa cum trebuie.

Rentabilitate maximă a unei investiții solide

Cheltuirea a mii și chiar zeci de mii de lei pe conținut web original nu va fi necesară pentru majoritatea companiilor. Deși taxa de redactare se va adăuga la costul general al noului tău site web, în ​​schimb, vei obține conținut proaspăt (a se vedea mai sus) care te va ajuta pe site-ul web:

  1. Promovezi afacerea, produsele sau serviciile în mod eficient
  2. Crești în rezultatele motorului de căutare
  3. Crești gradul de conștientizare a mărcii
  4. Crești ratele de conversie
  5. Crești vânzările

Dar redactarea este un proces învățat de-a lungul timpului și un copywriter profesionist va solicita o taxă profesională pentru anii de experiență și abilitate. Dar dacă ești serios cu privire la aspectul și performanța site-ului tău, angajarea unui copywriter va fi o investiție solidă.

Nu trebuie să fii și copywirter pentru afacerea ta

După cum am menționat chiar în partea de sus, ești un expert în afacerea ta, în produsele tale sau în serviciile pe care le oferi. Ai făcut greșeli pe parcurs și ai învățat de la ele de-a lungul timpului pentru a fi businessul un real succes. Ai fost acolo și ai făcut asta pentru ca afacerea ta să prospere și să înveți cât mai bine toate secretele unui business de succes – un copywriter a fost acolo și a făcut-o și el, pentru ca acum să îți livreze materiale de calitate de care businessul tău are mare nevoie!

Un copywriter nu trebuie să fie un expert în afacerea sau industria ta pentru a scrie ca unul și pentru a face content marketing pentru afacerea ta. Un bun copywriter va pune întrebări pentru a afla mai multe. Se va uita la marketingul tău actual pentru o analiza de conținut. Va cerceta și va privi concurența ta și se va baza și pe experiența lui ca scriitor – și consumator.

Un bun copywriter a învățat abilitățile necesare pentru a scrie conținut web concis, original, ușor de citit, cu tonul potrivit și mesajul potrivit pentru tine și afacerea ta. El știe cum să facă o analiză de conținut calitativa, ce înseamnă comunicare și ce elemente de conținut să folosească astfel încât să îți ofere conținut bine structurat, care să atragă oamenii pe site-ul tău și să rămână acolo.

Hai să bem o cafea împreună și să îți explicăm de ce business-ul tău are nevoie de un copywriter.

NOUTĂȚI

Articole similare

Unicredit

UniCredit Bank este o instituție financiară bancară europeană de top, membră a grupului UniCredit, cu o rețea de 8,500 de sucursale în 17 țări europene

Citește