SERVICII

Performance Marketing

Obține maximum de eficiență pentru afacerea ta

Performance Marketing pentru conversii

Concepem strategii de performance marketing multi-channel care să rezoneze cu brandul tău și audiența ta. Îți oferim, în mediul online, planuri de activitate gestionate complet, strategie și generare de conținut, mobilizarea blogger-ilor și distribuire de conținut video.

Toate acestea, alături de alte servicii menite să atragă noi clienți și să maximizeze profitabilitatea.

Succesul nostru = Performanța ta

Serviciile de performance marketing ale agenției Danco Vision sunt croite din perspectiva clientului, cu focus pe vânzări, lead-uri și conversii.

Conceptul nostru unic de Performance Marketing 3600 oferă posibilitatea de a crește conștientizarea asupra produselor sau serviciilor pe care brandul tău le oferă si de a optimiza fiecare aspect al marketingului digital al brandului tău.

Performanța pe Social Media

Rezultatele advertising-ului se reflectă în numărul de retweet-uri, share-uri, comentarii, like-uri și vizualizări, într-un cuvânt: reach. Marketing-ul pe canalele Social Media încurajează conținutul generat de utilizatorii celor mai populare platforme, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest sau LinkedIn.

Performanța prin Optimizarea Ratei de Conversie (CRO)

Pentru că avem e-Commerce-ul în sânge, îți transformăm vizitatorii în clienți!

Cu un audit CRO, vom găsi o structură capabilă să atragă un număr cât mai mare de vizitatori pentru website-ul tău, pe care nu îl vor părăsi decât după ce și-au umplut coșul de cumpărături, crescând numărul de conversii.

Echipa Danco Vision este formată din specialiști în conversii de e-Commerce care au experiența necesară pentru a optimiza magazinul tău online, astfel încât mai multe vizite pe website să se încheie cu o tranzacție.

Câștigă clienți, crește-ți vânzările și mărește-ți expunerea!

Prin performance marketing, noi înțelegem performanța în activitățile de marketing digital întreprinse. Lasă-te pe mâna noastră și ne vom asigura că, de la schițe și idei, la concepte și până la implementare, toate serviciile vor fi ghidate doar de obiectivele business-ului tău!

Iată mai jos serviciile agenției noastre de Performance Marketing, alături de informații detaliate despre acestea și studii de caz elocvente.

Fiecare click contează! De aceea, avem grijă să punem în aplicare cele mai bune strategii de PPC și să dezvoltăm campanii adecvate care să-ți ducă brandul la un alt nivel. Indiferent că vorbim de platforme cum ar fi Google, Facebook, Waze sau Linkedin ori tipuri de campanii precum, Search, Shopping, Display sau Video, posibilitățile sunt nelimitate.

Sporește eficiența business-ului tău prin afișarea website-ului înaintea competitorilor tăi, chiar în momentul în care consumatorii caută exact ceea ce oferi. Cum? Printr-o campanie inteligent implementată, o targetare precisă a utilizatorilor și alegerea celor mai eficiente cuvinte cheie. La noi, toate acestea sunt la ordinea zilei. Join us!

Cu un mix variat de tool-uri, Facebook Ads pune la dispoziție o mulțime de resurse care să asigure succesul în Social Media. Iar noi reușim să stăpânim algoritmii mereu în schimbare și să implementăm campaniile care se pretează cel mai bine targetului și nevoilor brandului tău, indiferent de obiectiv. Alege Danco Vision pentru succes!

Parteneriatele de succes sunt adesea componente esențiale ale unei strategii de comunicare. Iar noi avem grijă să creăm o campanie unitară și să alegem persoanele potrivite care să ducă mai departe mesajele tale de marketing, „împrumutându-le” din notorietatea și credibilitatea proprie. Astfel, poți crește la nivel de awareness, imagine, trafic și conversii.

Dacă ai un e-Commerce, probabil te-ai confruntat cu situația în care vizitatorii website-ului tău și-au întrerupt sesiunea de cumpărături și nu ți-au mai devenit clienți. Specialiștii noștri vor avea grijă să identifice problemele care pot apărea în flow-ul acestora și să-ți propună soluțiile specifice, astfel încât cele mai multe vizite în website să se încheie cu o conversie.

Asigură-te că profiți din plin de întreaga bază de date de clienți sau potențiali clienți pe care o ai la dispoziție, prin campanii special create să informeze, să convertească și să remarketeze. Noi avem grijă să implementăm strategiile adecvate și să optimizăm conținutul, pentru a crește atât rata de deschidere a e-mailurilor, cât și impactul lor asupra publicului țintă.

Alege acum performanța

Domeniul de performance marketing se dezvoltă cu o viteză considerabilă și nu ne așteptăm ca acest trend să se schimbe prea curând. Dacă dorești ca business-ul tău să crească într-un timp scurt, colaborarea cu o agenție specializată în acest domeniu, ce îți poate oferi soluții personalizate, este una dintre cele mai bune opțiuni.

Cu o piață suprasaturată de branduri, a ieși în evidență cu propria companie a devenit o provocare. De aceea este foarte importantă formarea de brand awareness. Dar cum se poate petrece acest lucru? Marile corporații dispun de bugete generoase pentru campanii extinse de promovare și branding. Multe companii sunt nevoite să se axeze însă pe transmiterea cât mai eficientă a mesajului principal de promovare, pentru a obține un profit.

Aici intervine performance marketing-ul, ce oferă mai mult control în mâinile advertiser-ului asupra strategiilor și canalelor de promovare, precum și a sumelor investite. Aceste sume sunt achitate platformelor precum Google sau Facebook, odată ce target-ul setat a fost atins (conversii, CPC etc.). Este o garanție în plus că bugetul tău este folosit doar pentru campaniile de succes.

Prin ce se diferențiază performance marketing?

În multe forme tradiționale de advertising, cel ce se ocupă de acea campanie de promovare plătește în avans timpul și spațiul necesare afișării acelui ad, indiferent de rezultatele obținute. Acest lucru ar putea însemna cheltuirea unor sume extrem de mari, fără a obține un rezultat. Performance marketing-ul exact despre asta este: performanță și rezultate vizibile.

Cum se pot analiza datele din performance marketing?

Orice acțiune întreprinsă în acest domeniu este analizată, raportată și cuantificată conform unor KPI (Key Performance Indicators). Un bun exemplu de KPI este ROI (Return On Investment). Acesta măsoară profitabilitatea și, implicit, succesul în timp al  activităților întreprinse în ceea ce privește performance marketing.

Pe măsură ce acumulăm mai multe date despre performanțele website-ului tău sau ale altor canale, putem optimiza campaniile de promovare conform nevoilor tale și a rezultatelor dorite.

Printre celelalte KPIs relevante se numără:

CPM

CPM (Cost Per Mille) este suma plătită de un advertiser de fiecare dată când un ad digital, promovat de acesta, este vizualizat de încă 1000 de ori. Acesta nu presupune o acțiune în sine din partea utilizatorilor, ci doar determină costul pentru ca acel ad să apară.

CPA

CPA (Cost Per Action) măsoară performanțele unei campanii, conform anumitor acțiuni ce sunt dorite din partea audienței. Această acțiune poate fi abonarea la un newsletter, crearea unui cont, descărcarea unui fișier sau cumpărarea unui produs.

CTR (click-through rate)

Rata de click-uri este un indicator vital al succesului într-o campanie de performance marketing. Utilizatorii dau click pe anunțul tău dacă îl consideră relevant și de impact. Pe baza click-urilor din anunțuri, specialiștii noștri în marketing digital decid dacă să optimizeze campaniile sau să își mărească ofertele.

Cu toate acestea, simplul număr de click-uri nu îți oferă o perspectivă completă asupra performanței campaniei tale. De aceea, măsurarea ratei de click-uri în Google Ads este importantă. Această analiză de performance marketing îți arată câți utilizatori au selectat și s-au interesat despre anunțul tău, după ce l-au văzut.

Procentul de impresii

Procentul de impresii este unul dintre cei mai simpli indicatori PPC, care îți spune câte persoane au văzut un ad. Deoarece nu necesită nicio activitate suplimentară (cum ar fi să dai click pe anunț), nu este și un indicator al succesului campaniei tale. La urma urmei, scopul unui ad pentru brandul tău este acela de a atrage un utilizator să dea click pe el. Bineînțeles, este important să îți aducă și anumite conversii.

Cu toate acestea, măsurarea impresiilor oferă relevanță campaniei tale PPC. Mai exact, un procent de impresii îți arată unde te situezi, în comparație cu brandurile ce reprezintă competiția ta. De exemplu, dacă procentul tău de impresii este de 60%, înseamnă că celelalte 40% din impresii aparțin competiției tale.

Așadar, putem utiliza aceste date pentru a-ți spori numărul de impresii și pentru a minimiza șansele ca ad-urile competitorilor tăi să fie văzute.

CPC (Cost per click)

CTR-ul nu poate fi observat în mod izolat. Specialialiștii noștri gestionează lunar bugete substanțiale, care trebuie să fie utilizate în campaniile de ad-uri. În același timp, este important ca bugetele să fie respectate în strategiile de marketing ale clienților. Acesta este motivul pentru care calcularea costului pe clic (CPC) este esențială.

Cu alte cuvinte, putem utiliza acest indicator PPC pentru a determina cum vom gestiona bugetul și cât ar costa de fiecare dată când un utilizator accesează un ad.

Rata de conversii

Rata de conversie este unul dintre cei mai importanți parametri de marketing digital pe care îi urmărim. Atragerea vizitatorilor pe site-ul tău reprezintă doar jumătate din scopul propus. Cealaltă jumătate constă, însă, în convertirea acestora în clienți.

Deloc surprinzător, această metrică PPC depinde de o gamă largă de factori. Headline-ul de pe Ad-ul tău iese în evidență și atrage atenția oamenilor? Este textul acelui ad informativ și relevant pentru publicul țintă?

Dar cum rămâne cu experiența utilizatorului când accesează un landing page al site-ului tău? Este website-ul tău user-friendly și optimizat pentru nevoile tale? Toate aceste aspecte, precum și multe altele, tin de performanța PPC, dar implică o abordare globală, 360.

Fiecare client este unic și, pentru fiecare, soluția de Performance Marketing propusă de Danco Vision este gândită aparte și personalizată complet!

PORTOFOLIU Performance Marketing

Descoperă studii de caz de
Performance Marketing

Proiectele Danco Vision în domeniul Performance Marketing și Conversion Rate Optimization sunt extrem de numeroase. Iată doar câteva exemple, din industrii precum Gambling, Retail, eCommerce, Fashion, Health, Travel, B2B.

INTREBARI SI RASPUNSURI

FAQ Danco Vision

Intrebari frecvente pe care agentia de marketing online Danco Vision le-a primit

Pasul A: Stabilește-ți obiectivele

Înainte de a putea măsura succesul oricărei campanii, este important să stabilești obiectivele acesteia. Fie că este vorba de generarea de brand awareness sau de numărul vânzărilor, stabilirea obiectivelor înainte de lansarea campaniei, reprezintă însăși baza pentru performance marketing.

Pasul B: Alege platformele digitale

În performance marketing, este recomandat să diversifici canalele pe care le utilizezi. Această practică ajută la dezvoltarea expunerii și a reach-ului campaniei tale, extinzând astfel șansele de a avea succes. Fie că discutăm despre marketing afiliat, tradițional sau platforme de Social Media, alege strategia dedicată tipului de conversii pe care vrei să le obții și care se adresează publicului țintă.

Pasul C: Gestionează eventualele provocări

Ca în oricare altă campanie de marketing, există unele provocări și potențiale capcane care pot apărea, în cazul performance marketingului. De aceea, Danco Vision are următoarele recomandări:

  • Asigură-te că respecți politicile platformelor;
  • Menține standardele de confidențialitate;
  • Evită fraudele de click-uri și traficul de bots;
  • Ai grijă la fraudele editorilor și transparența plasamentelor;

Unele persoane folosesc “performance marketing” și “marketingul afiliat” ca sinonime, deoarece ambele forme de marketing plătesc unei terțe părți pentru fiecare conversie, în locul unui cost fix.

Marketingul afiliat este o formă de performance marketing, o singură tactică sub umbrela mai mare a acestui tip de digital marketing.

Orice tactică care implică plata pentru marketing în funcție de rezultate, după ce o sarcină este finalizată, se consideră performance marketing.

Precum alte servicii de digital marketing, performance marketing-ul este cuantificabil cu ajutorul unor factori ce influențează brandul tău. Imaginea acestuia și performanțele obținute ar putea depinde de aspecte precum:

  • Brand Awareness;
  • Generare de lead-uri;
  • Obtinerea clientilor;
  • Engagement;
  • Mentinerea/loialitatea clientilor;
  • Trafic in website;
  • Managementul lead-urilor;