SERVICII

Marketing online/Consultanță de business

Marketing Online

Strategii integrate de marketing digital

Pentru noi, marketing online este un full-time job. Credem în obținerea rezultatelor printr-un spectru complet de servicii 3600, plecând de la planificarea strategică a proiectului și până la elaborarea și analiza unor campanii creative.

Experiența în design și marketing online ne recomandă pentru o gamă largă de proiecte

Zilnic, realizăm concepte de marketing digital de vârf și ne mândrim cu ceea ce facem! Fiecare proiect necesită idei creative care să cucerească publicul țintă, dar și o strategie complexă dezvoltată în baza datelor statistice dobândite. Analizăm fiecare click, durata călătoriei unui user pe website, rata de respingere, numărul de conversii obținut, canalele de marketing online și mulți alți factori ce îți influențează în mod direct business-ul.

Clădește o strategie solidă!

Prin prisma prezenței digitale a campaniei pe care o realizăm pentru tine, este esențial să pui în practică strategia potrivită pentru a ajunge la audiența dorită cu mesajul și tonul potrivite.

Fiind din ce în ce mai educat, publicul are nevoie de puncte de vedere, resurse, acces prin intermediul motoarelor de căutare și informații corecte care să îl ajute să ia o decizie în cunoștință de cauză cu privire la brandul tău. De aceasta ai nevoie de servicii marketing online profesionale!

Iată mai jos serviciile agenției noastre de Marketing Online, alături de informații detaliate despre acestea și studii de caz elocvente.

 

Experiența și know-how-ul din domeniu ne ajută să identificăm provocările cu care te confrunți și să venim cu soluții eficiente, care să te ajute să-ți crești afacerea. Indiferent că vorbim despre partea de business, website, SEO sau zona de promovare în general, oferim servicii marketing online 3600.

 

Strategia se află în centrul tuturor acțiunilor de comunicare pe care un brand dorește să le desfășoare. Aceasta pornește întotdeauna de la obiective SMART, care pot fi îndeplinite prin multiple tehnici și tactici, tradiționale sau inovatoare. Noi avem grijă să le alegem pe cele optime pentru tine.

 

Dacă ești la început de drum sau îți dorești o nouă perspectivă 9 asupra business-ului tău, suntem aici să-ți ghidăm pașii în digital, dar nu numai. Ne ajută experiența acumulată de-a lungul anilor, alaturi de nenumarati clienti din întreaga lume, activand in diverse industrii, de la farma si retail, pana la sports & gambling.

Strategia, punctul de plecare al oricărui succes în afaceri

Serviciile de marketing online sunt esențiale indiferent de domeniul de activitate al business-ului tău. Atragerea traficului și crearea brand awareness-ului sunt două aspecte necesare de care vei beneficia dacă alegi metodele de lucru utilizate de echipa Danco Vision, pentru a crea o strategie de marketing și comunicare.

Această strategie pornește de la identificarea portretului consumatorului ideal, comportamentului acestuia online și offline, precum și a preferințelor în materie de comunicare.

Folosind instrumente eficiente, trecem la identificarea canalelor disponibile pentru a comunica mesajul potrivit fiecărui tip de persoană, poziționarea pe piață a produsului tău și momentul la care acest mesaj trebuie transmis de către receptorii stabiliți. Această strategie de marketing este una dintre cele mai eficiente.

Cum planifici o strategie de comunicare și marketing?

Există mai multe modalități de a ajunge la potențialii clienți. Strategia poate începe cu crearea logo-ului, poziționarea produselor/serviciilor, comunicate de presă, etc. Însă, unii din cei mai importanți pași sunt următorii:

  1. Identificarea publicului țintă
    Nu poți crea o astfel de strategie fără a ști cui te adresezi. Ca mesajul tău să ajungă la persoanele potrivite, trebuie făcută o analiză pentru a determina care este publicul țintă. Pentru a defini persoanele vizate, trebuie luate în considerare criterii precum venituri, locație, industrie, vârstă, etc.
  2. Identifică oferta unică de vânzare
    Unique selling proposition (USP) te ajută să îți diferențiezi serviciile sau produsele de competiție, poziționându-te ca cea mai bună opțiune de pe piață. Ca să poți găsi USP-ul afacerii tale, trebuie să răspunzi la câteva întrebări:
    • Cum rezolvă produsele/serviciile tale problema clientului?
    • Care sunt beneficiile specifice ale acestora?
    • De ce clienții trebuie să aleagă afacerea ta și nu competiția?

    În cazul în care comercializezi mai multe tipuri de produse/servicii, poți găsi un USP diferit pentru fiecare în parte.

  3. Stabilește obiectivele
    Pentru a ști dacă strategia de comunicare și marketing funcționează, trebuie pornești de la câteva obiective măsurabile. Pentru a face acest lucru, stabilește concret care sunt obiectivele de comunicare și cele de marketing. Astfel, pe parcursul implementării strategiei poți monitoriza progresul.
  4. Alege canalele de comunicare
    Acest pas nu este posibil fără a ști exact care este publicul țintă și USP-ul întrucât fără cele două nu știi care sunt canalele de comunicare potrivite. În funcție de tipul afacerii tale, poți utiliza canale online sau offline:

    Online:

    • Campanii de Google Search și/sau promovare PPC;
    • SEO;
    • Content Marketing;
    • PR;
    • Social Media;
    • Email Marketing.

    Offline:

    • Evenimente;
    • Bannere;
    • Apariții în ziare/reviste.

Acestea sunt doar o parte din etapele pe care le poți urma pentru a implementa strategia de comunicare și marketing potrivită brand-ului tău. Echipa noastră de specialiști te poate ajuta să creezi planul potrivit, asigurându-se că toate obiectivele propuse sunt atinse.

Fiecare client este unic și pentru fiecare, soluția de marketing digital oferită de Danco Vision - Agenție de Marketing 3600 este gândită aparte și personalizată complet!

Alege serviciile de Marketing Online ale Agenției 3600 Danco Vision pentru succes garantat.

 

Content Marketing

Atrage atenția prin conținut relevant!

Social Media Marketing

Vizitatorii website-ului sunt musafirii tăi. Asigură-te că nu pleacă cu mâna goală și că se vor întoarce!

Remarketing

Un click în plus, o nouă conversie!

Video Marketing

Dă play promovării și transmite mesajul tău într-un mod diferit!

Consultanță business și eCommerce

Ajută-ți utilizatorii să-și umple coșul de cumpărături!

PORTOFOLIU Digital Marketing

Descoperă studii de caz de
Marketing Online

Proiectele Danco Vision în domeniul Digital Marketing și Consultanță de Business sunt extrem de numeroase. Iată doar câteva exemple, din industrii precum Gambling, Retail, eCommerce, Fashion, Health, Travel, B2B.