CE NE RECOMANDĂ

Portofoliu

Unicredit

UniCredit Bank este o instituție financiară bancară europeană de top, membră a grupului UniCredit, cu o rețea de 8,500 de sucursale în 17 țări europene și este prezentă pe alte 50 de piețe internaționale. Proiectul pe care l-am derulat împreună a reprezentat o aplicație online personalizată, în scopul acordării de credite pentru bunuri.  Challenge Clientul nostru avea nevoie de o soluție uniformizată pe care să o poată pune la dispoziție pentru toți partenerii săi (magazine, hypermarket-uri, etc.). Trebuia să fie responsive și perfect optimizată pentru dispozitive mobile, să se interconecteze cu aplicațiile de back-end ale beneficiarului și, în același timp, să asigure securitatea necesară pentru un astfel de instrument. Designerii noștri au lucrat pentru a îmbina complexitatea funcționalităților necesare unuia dintre cele mai avansate sisteme de banking și consumer finance din România, cu un design Web 2.0. În cadrul acestui proiect, am dezvoltat funcționalități unice pentru o astfel de aplicație: – Posibilitatea de a utiliza camera dispozitivelor mobile pentru a furniza cartea de identitate; – OCR-izarea automată a datelor din

Citește

Unibet

Unibet.com este unul dintre cele mai mari website-uri de pariuri sportive online din lume, ce oferă o varietate de tipuri de jocuri pentru milioane de utilizatori. Challenge Realizarea a cel puțin 15 mini-site-uri pentru Unibet pentru o mai bună clasare în motoarele de căutare, atât la nivel local, cât și internațional. Provocarea a constat în faptul că UniBet este o entitate mare, care dezvoltă și implementează strategii SEO de foarte mulți ani, fiind cu atât mai interesant să venim cu soluții care să aducă rezultate de impact. Dezvoltare Web Un mini-site se referă la un site web cu o singură pagină prin care Unibet urmărea să direcționeze clienții potențiali către o anumită ofertă. Spre deosebire de website-urile tradiționale, aceste mini-site-uri sunt alcătuite dintr-un singur site web care utilizează o abordare de marketing direct. Echipa Danco Vision a fost însărcinată pentru a crea 15 mini-site-uri pentru Unibet, proiectul fiind încheiat cu succes și în timp util.   Optimizare SEO Optimizarea SEO On-page și Off-page au îmbunătățit rangul website-ului în motoarele de căutare. Pentru a obține

Citește

Wunderino

Ce a dorit clientul? Fiind un client internațional, Wunderino a fost o adevărată provocare pentru departamentul SEO. Clientul a dorit, în primul rând, o creștere a traficului organic și a numărului de înregistrări organice, dar și o poziționare în top 5 în Google, pe anumite cuvinte cheie foarte competitive, cu un volum de căutare care depășește 12,000 de căutări. Care a fost soluția noastră? Totul a început cu o serie de analize preliminare, pe baza cărora s-a stabilit strategia SEO. Astfel, au fost analizate piețele din Germania, respectiv Japonia, apoi s-a trecut la alcătuirea unei librării de cuvinte cheie relevante pentru business-ul clientului, urmată de identificarea unor date despre competitori care au ajutat echipa să estimeze corect nivelul de efort necesar realizării obiectivelor. Următorul pas preliminar a constat într-o analiză tehnică a site-ului, din punct de vedere SEO. În cadrul acestui pas, echipa a folosit un instrument SEO profesional prin care s-au accesat paginile site-ului și s-au înregistrat parametrii relevanți SEO. O strategie relevantă SEO presupune și analizarea datelor din

Citește

Sugar House

  Challenge Provocarea a fost clădirea unei imagini de brand care să inspire siguranță și încredere, strategia de branding vizând toate aspectele identității companiei, de la design web la comunicare pe canalele sociale. Începând cu construcția website-ului și continuând cu creșterea vizibilității brand-ului prin promovarea online, am urmărit creșterea constantă a traficului pe website și atragerea clienților.  Implementare Website Multi-language și Web Design Website-ul realizat de echipa Danco Vision a presupus dezvoltarea unei platforme user-friendly, multi-language (în Română, Engleză și Ebraică), intuitive și moderne, astfel încât toate informațiile să fie cât mai ușor de găsit de către client, în mai multe limbi. Desigur, website-ul este responsive, pentru ca utilizatorul să îl poată accesa oricând de pe mobile. În ceea ce privește design-ul, s-a urmărit crearea unui layout cât mai clean, în tendințe, cu o paletă de culori și un stil în conformitate cu domeniul de activitate al companiei.  Social Media Prin strategii ample de marketing digital dezvoltate pentru Facebook, am urmărit creșterea gradului de vizibilitate a brand-ului în mediul online.

Citește

Clinica Eminescu 100

Clinica Eminescu 100 – cea mai modernă clinică medicală multidisciplinară din București, le oferă pacienților săi servicii medicale de înaltă calitate, diagnostice și tratamente personalizate. 22 de specializări și 20 de ani de experiență stau la baza tratării fiecărui caz în parte pentru redobândirea sănătății pacientului și adoptarea unui stil de viață sănătos și echilibrat fizic și emoțional. Challenge-ul Pentru că în această era digitală tot mai mulți oameni își iau informațiile din online, challenge-ul a fost să stabilim o legătură între Clinica Eminescu 100 și pacienții săi, oferindu-le o experiență medicală cât mai plăcută. Misiunea noastră a fost să-i oferim clientului nostru o voce în online care să inspire siguranță și încredere în fața viitorilor pacienți. Misiunea portalului Clinicii Eminescu 100 este aceea de a-și informa publicul, de a-l educa și de a-i oferi fiecărui pacient o experiență medicală completă, la un nou nivel de eficiență. Așa că, de la crearea identității vizuale, până la crearea website-ului și continuând cu comunicarea în mediul online, am urmărit să-i asigurăm brandului

Citește

Doxa Gardens

Doxa Gardens – găsește-ți locul perfect numit acasă în cel mai nou complex rezidențial premium din capitala care promite confort, eleganță și rafinament. În complexul Doxa Gardens beneficiezi de toate facilitățile și ești conectat la infrastructura urbană a Bucureștiului. Challenge Întotdeauna, înaintea de realizarea unui website, încercăm să înțelegem nevoile clientului și obiectivele pe care vrea să le atingă. Iar provocarea acestui proiect a fost realizarea unui website simplu, atractiv care să-i capteze atenția utilizatorului de la prima interacțiune, ca atunci când pășește pentru prima dată în viitoarea lui casă. Pas cu pas, am reușit să conturăm un website de calitate, ușor de utilizat și elegant, cu funcționalități adaptate pentru tehnologia actuală, în așa fel încât să fie responsive și user-friendly. Identitate vizuală Un website este considerat de bună calitate dacă design-ul este la fel de atractiv precum conținutul. Iar prima etapă în creionarea identității brandului a fost conceperea unui logo unic și integrarea acestuia în layout-ul website-ului. Realizare website Când realizăm un proiect, îl gândim ca și când noi

Citește

Cube Medica

Cube Medica este producător acreditat și distribuitor de echipamente și consumabile medicale realizate la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță. Gama de produse este disponibilă la nivel global, cu livrarea promptă a cantităților solicitate și servicii de consiliere post-vânzare. Challenge-ul Intrarea unui brand nou pe o piață specializată și cu standarde stricte este întotdeauna o provocare. Fiecare etapă, de la crearea identității vizuale, stabilirea strategiei de branding, schițarea elementelor de web design, a fost gândită pentru a construi un jucător credibil și puternic pe piața producătorilor și furnizorilor de echipamente medicale. Specificul acestui sector pune mare accent pe reputație și calitate, inclusiv în ceea ce privește interfața online. Branding Stabilirea unei identități vizuale presupune găsirea acelui echilibru între armonia elementelor vizuale și relevanța pentru publicul țintă. În cazul Cube Medica, modelul de afacere este unul B2B, astfel că exigențele sunt ridicate, mai ales când este vorba de un partener de afaceri fără istoric. Prima impresie este foarte importantă, identitatea vizuală fiind și primul element cu care interacționează potențialii clienți. Soluția

Citește

Alți clienți din portofoliu

Cele mai recente proiecte

Saloanele Magic

Cu 18 saloane în București și Ilfov și un magazin online, Saloanele Magic se regăsesc printre cei mai mari competitori pe piața de beauty. Noi avem grijă să creăm și să optimizăm cele mai bune campanii de Performance Marketing, prin care să atingem rezultate de top. 

Reușim să ajungem la publicurile relevante și să transformăm vizitatorii în lead-uri și clienți, printr-o mulțime de campanii: de la Google Ads cu Search, Video, Display și Shopping Ads, până la Facebook Ads, Remarketing și Lookalike. 

 

Get's Bet

Alături de Get’s Bet nu mizăm pe noroc atunci când dezvoltăm campaniile de comunicare, ci pe know-how-ul 3600.

Fie că vorbim de Social Media, SEO sau campanii PPC, păstrăm unitatea în comunicare pentru a ne asigura că atingem obiectivele stabilite. Și pentru că vorbim de una dintre cele mai competitive industrii, provocările (dar și reușitele) sunt pe măsura evenimentelor și turneelor la care ne raportăm.

Get's Bet

Alături de Get’s Bet nu mizăm pe noroc atunci când dezvoltăm campaniile de comunicare, ci pe know-how-ul 3600.

Fie că vorbim de Social Media, SEO sau campanii PPC, păstrăm unitatea în comunicare pentru a ne asigura că atingem obiectivele stabilite. Și pentru că vorbim de una dintre cele mai competitive industrii, provocările (dar și reușitele) sunt pe măsura evenimentelor și turneelor la care ne raportăm.

PĂRERI

Ce spun clienții
despre Danco Vision

INTERACTIVE

Danco Vision
Nu doar site-uri web